Rozdział 11,, Wyjdź Za Mnie "

265 9 0
                                    

Nala

Minął rok od mojego wypadku od tamtej pory bałam się usiąść za kółkiem zazwyczaj oprowadziła Sofii i chodź wiele razy mi mówiła że to było rok temu i teraz napewno nic mi się nie stanie to ja nadal się upierałam że nie wsiądę za kółko i kończyło się na tym że prowadziła ona no nie miała wyboru niestety no ale cóż bywa i tak.

-Skarbie! - Zawałam

-Tak!? - odkrzyknęła po chwili

-pójdziesz do sklepu po czosnyk i bazylie bo potrzebuje do sosu! - krzyknęłam.

-za 10 minut pojadę! - krzyknęła

-no dobrze! - krzyknęłam

Dziś był wyjątkowy dzień chciałam się oświadczyć Sofii czułam że to ta jedyna i że to z nią chce spędzić resztę życia aż fo śmierci, Zaplanowałam to tak ona wyjdzie do sklepu nie będzie jej z 20 minut ja w tym czasie przygotuje kwiaty z których ułoże ogromne serce w ogrodzie z napisem wyjdź za mnie, później zjemy obiado-kolacje i najprawdopodobniej pójdziemy do sypialni. Kiedy Sofia wyszła ja zaczęłam realizować swój plan ułożyłam róże w serce trochę mi to zajęło ale wyszło pięknie, później ułożyłam napis,, Wyjdź Za Mnie "
Następnie zrobiłam romantyczny klimat w jadalni i sypialni, pobiegłam na górę się ubrać. Założyłam seksowną czerwoną bielizne i czarną sukienkę z mocno wyciętym dekoltem, zeszłam na dół i poszła do ogrodu akurat zdążyłam bo przyjechała Sofia.

-Jestem! - krzyknęła

-Jestem w ogrodzie! - krzyknęłam

Weszła do ogrodu i odrazu ją zamurowało w jej oczach pojawiły się łzy częścia podeszła bliżej z uśmiechem.

-Sofii Smith kocham cię do szaleństwa, seks z tobą to bajka każda spędzona chwila, pocałunku i wszystko inne sprawia że czuję szczęście, znamy się od szkoły mimo że na początku byłyśmy przyjaciółkami to po czasie to zamieniło się w uczucie czystego pożądania - uklękłam otwierając małe pudełko z pierścionkiem, zobaczyłam że oczy mojej wybranki się błyszczą od łez, wzięłam głęboki oddech - Wyjdź za mnie - powiedziałam po chwili

-Tak! Wyjdę! - krzyknęłam z łzami, wstałam i założyłam jej pierścionek na palce i pocałowałam ją  bardzo namiętnie a  ona odrazu przyciągnęła mnie bliżej siebie, pociągnęła mnie za rękę i zaprowadziła do sypialni, popchnęła mnie na łóżko zaczęła się rozbierać kiedy ja chciałam zrobić to samo ona mnie wyprzedziła i rzuciła ze mnie ubrania tak szybko jak się dało i odrazu przysłała się do mojej szyi robiąc mi malinkę.

-Ah.. - Jęknełam kiedy Sofia nagle zaczęła ssać mój sutek, ssała go, gryzła, lizała a ja jęczałam jak pojebana kiedy moje piersi się jej znudziły zaczęła całować mi brzuch robiąc na nim malinki jęczałam z przyjemności jaką mi dawała kiedy pewnym momencie nagle wsadziła we mnie 2 palce i zaczęła nimi poruszać

-AH!!-Krzyknęłam na ten gest było mi cholernie dobrze, wyciągnęła palce i oblizała jej nie pozwalając mi dojść
nagle wbiła swoje usta w moją kobiecość i zaczęła ssać i lizać, jęczałam głośno czułam że dochodzę. doszłam z głośnym jękiem a Sofia podniosła głowę z wielkim uśmiechem na twarzy i odrazu się przytuliła do mojego ciała i zaczęła razem ze mną.

kochanka SzefowejOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz