Sofia
Minęło kilka dni od moich zaręczyn z Nell byłam w chuj szczęśliwa nie mogłam się doczekać już ślubu ale też za 3 dni miały się odbyć moje urodziny, bardzo chciałam jej spędzić z Neli (tak na nią czasami mówię)
Ale ona miała inne plany. Chciała wyjechać za te 3 dni do swojej mamy ponieważ ciężko zachorowała, rozumiałam to w 100% ale jednocześnie było mi przykro że urodziny spędzę samotnie kiedy w końcu mam kogoś kto naprawdę mnie kochał i komu zależało na mnie.-Skarbie ja już wychodze! - krzyknęła
-okej!.. - krzyknęłam smutny głosem a ona wyszła zostałam sama.. Jak zwykle.
Ten dzień zapowiadała się źle nawet bardzo źle, moja narzeczona wyjechała do rodzinnego miasta w Hiszpanii, moi rodzice się nie odzywali do mnie kiedy dowiedzieli się że biorę ślub z kobietą, moja firma ostatnio miała mały kryzys ale udało się nam go zwalczyć. Uznałam że nie ma co się uważalać nad sobą, poszłam na górę do łazienki i zrobiłam sobie gorącą kompiel z płatkami róż, olejkiem różanym i lampką wina. Siedziałam tak wannie dobre z 3 godziny przypominałam sobie czasy szkolne kiedy Nala nie była taka odważna jak teraz, zawsze widziałam w niej szarą myszkę która uwielbia się uczyć i spędzać czas samotnie i to mi się w niej podobało kiedyś wręcz podniecało, marzyłam żeby pewnego dnia przyszła do mnie rzuciła mi się w ramiona i błagała żebym ją pieprzyła tak żeby następnego dnia nie mogła chodzić.. Na samą myślę o tym zrobiło mi się mokro więc uznałam że sobie pomogę.
Wyciągnęłam z małej szafki w łazience mały różowy wodoodporny Wibrirator.
Wsadziłam go pomiędzy nogi i włączyłam go na średnią moc, czułam wibracje.. Było mi dobrze.. Jęczałam na cały dom.. Kiedy osiągnęłam orgazm usłyszałam kroki w stronę łazienki pomyślałam że może to Nala czegoś zapomniała ale nie to była Gabi.-co ty tu robisz? - zapytałam dość skrępowana lecz Gabi się nie odzywał tylko zdjęła z siebie bluzę pod którą nic nie miała spodnie pod którym również nic nie miała, trochę mnie to skrępowało nie wiedziałam co się właśnie odpierdala.
Gabi weszła do wanny i usiadła na mnie okrakiem, zaczęła całować mi szyję na co jęknełam.. Nie wiedziałam dlaczego nie chce jej odepchnąć.. Kiedy ja tak myślałam ona w tym czasie zaczęła gryźć i ssać mój sutek a drugą ręką uginać moja lewą pierś, zaczęłam jęczeć jak pojebana.. Byłam cholernie podniecona.. Kiedy znudziły się jej mojej piersi, zaczęła całować mnie po brzuchu i coraz niżej.. Ssała zewnętrzną część mojego uda robiąc na niej malinkę aż w końcu... Wbiła swój język i usta w moja kobiecą, złapałam za jej włosy i zaczęłam ciągnąć a ona ssała i lizała, gryzła moją część intymną... Doszłam w jej usta, kiedy odwróciła głowę w stronę drzwi zobaczyłam w nich... NALE!.. Kurwa... Nala to widziała w jej oczach pojawiły się łzy.. Złapała za uchwyt walizki i wybiegała z domu...Kurwa... Zjebałam... Zdradziłam ją... Moją Nale ....
CZYTASZ
kochanka Szefowej
Romance23 letnia Nala Wilson pracuje w wielkiej firmie w Nowym Yorku, dziewczyna pochodzi z nie wielkiego miasteczka w Hiszpanii Potes. Nala poznaje 29 letnią Sofie Smith szefową firmy w której pracuje, kiedy Sofia zobaczyła Nale odrazu przypomniało jej...