37. Bölüm

1.3K 110 5
                                    


Keyifli okumalar!

---

Genç adam keyifli bir şekilde aynanın karşısında hazırlanırken dudaklarının arasından mırıldandığı şarkıyla keyfine keyif katıyordu. Oldukça heyecanlıydı. Eğer başarılı olursa bu gün Gece'ye olan duygularını genç kıza anlatacaktı. Ondan alacağı karşılığın olumlu olması için dua ederken yeniden aynadaki görüntüsüne gülümsemişti.

"İyi görünüyorsun iyi," diyerek kendini şımarttıktan sonra kapıdan kendisini izleyen kızını görünce yüzünde ki gülümsemeyi daha da büyüterek arkasını dönmüştü.

"Kızım, neden orada duruyorsun? Hadi babanın yanına gel." Süreyya koşarak babasına sarılırken Selim küçük kızın boyun kökünü öperek kokusunu içine çekmişti.

"Mis gibi kokarmış benim kızım." Süreyya kıkırdayarak adamdan kurtulmaya çalışırken itiraz ediyordu.

"Ya baba sakalların batıyo," diye söylenen küçük kız Selim'i daha da güldürmüştü. Kucağında kızıyla odadan çıkarken merdivenlerden yukarıya çıkan kardeşiyle karşılaşmıştı. Abisini gören genç adam uzun bir ıslık çalarak Selim'e baktı.

"Hayırdır abi ne bu şıklık?" Selim omzunu silkeleyerek gülümsemişti.

"Hayır olur inşallah." Seyhan abisinin cevabı ile kısa bir duraksama yaşarken Selim tek kaşını kaldırarak kardeşine bakmıştı.

"Hadi canım ciddi misin?" Seyhan fark ettiği şeyle şaşırırken Selim kardeşini başını sallayarak onaylamıştı.

"Hayat bazı şeyleri ertelemek için çok kısa Seyhan, sana da fazla beklememeni tavsiye ederim." Genç adam kucağında ki kızını Seyhan'ın kollarına bırakırken ıslık çala çala merdivenlerde hızla inmişti.

"Amca babam neden o kadar güzel giyindi?" Seyhan küçük kızın sorusu ile ona dönmüştü.

"Güzel giyinmişti değil mi?" Süreyya hızla başını sallarken Seyhan kızın sallanan lülelerine parmağını daldırarak aşağı çekmişti.

"Sen neden bu kadar meraklı bir çocuk oldun?"

"Ama amca merak ediyorum. Babam kız arkadaşıyla mı buluşacak?" Seyhan Süreyya'nın sözleri ile adımlarını kesmişti. Kucağındaki kızı yere bırakarak aynı boya gelecek şekilde eğildi.

"Söyle bakalım sen nereden biliyorsun bunları?" Süreyya amcasına gülümseyerek cevap vermişti.

"Derya abla erkek arkadaşıyla buluşmaya giderken güzel giyiniyor. Babam da güzel giyinmiş."

"Derya abla kim hayatım?" Seyhan merakla yeğenine bakarken aileye yaklaşan herkesi sorgular hale geldiğini fark ederek üzülmüştü.

"Hani var ya atların yanında çalışan abla, o ablanın evleneceği bir abi var." Seyhan daha fazla üstelememek için susmuştu. Süreyya'yı alarak bahçeye çıkarken dışarıda Süha ve Dilay'ı toğ oynarken görünce gülümsemişti.

"Bizsiz top mu oynuyorsunuz?" Dilay genç adamın sesini duyunca ona dönerek derin bir nefes almıştı.

"İyi ki geldin Seyhan benim Engin ile görüşmem gerek. Çocuklarla sen ilgilenir misin?"

"İlgilenirim de Aslı nerede abla?"

"Aslı'nın okul için alış veriş yapması gerekiyordu. Gelir birkaç saate."

"Ama anne seninle oynayacaktık," diye itiraz eden Süha araya girmişti. Dilay oğlunun yüzünü avuçlayarak yanaklarını öpmüştü.

"Gelince oynamaya devam ederiz olmaz mı? Engin amcanla halletmemiz gereken önemli bir mesele var." Süha memnun olmasa da annesinin gitmesine bir şey dememişti. Seyhan genç kadınla birlikte arabaya kadar yürüyerek "Hayırdır abla Engin abiyle bu kadar önemli ne konuşacaksınız?" diye sordu. Dilay çocuklarına kısa bir bakış atarak cevap vermişti.

DİLAY HANIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin