Apám ott maradt még Adammel az étteremben, mi pedig hazaindultunk Carlossal.
"Honnan ismered ilyen jól ezt a Norris gyereket?"
"Itt mindenki ismer mindenkit, aki benne van ezekben a körökbe. Pont azért titkolt mindent apád. Ezt leszámítva a legjobb barátom"
"Aha..... Őt hívtad el az estére?"
"Igen de nem jön. Fontos dolga van, úgy hogy hárman megyünk"
"Az apám mennyire akadna ki, ha megtudná, hogy a sofőröm egyben a legjobb barátom, cinkostársam és bulizni megyek vele?"
"Azt hiszem kirúgna. Lehet felnyársaltatna"
Egymásra nevettünk de belül mégis félelmetes volt a tudat, hogy Carlos egyáltalán nem viccből mondta az előző mondatot. Ha kiderülne, valószínűleg így történne.
Szívesen áthívtam volna a barátnőm, hogy együtt készülődjünk de ugye az meg van tiltva. Senki nem jöhet be a házunkba a családon és az őrökön kívül.
Hullámokat sütöttem a hajamba a hajsütővel, majd kisminkeltem magam.
Hamarabb érkeztünk a klub bejárata elé, mint ahogy azt a barátnőmmel megbeszéltük, így bent vártuk meg a pultnál. Carlos rettentő jól nézett ki, sosem láttam még farmer-póló szettben de nagyon tetszett. Mint egy büszke kistestvér úgy örültem neki, hogy vele mutatkozhatok.
Miután a barátnőm is idetalált a pulthoz hárman kezdtünk el iszogatni. Nem mondom, hogy túlzásba vittük de a sok vodkanarancs kezdett egy kicsit fejbe ütni.
Carlos néha eltűnt majd újra felbukkant, így egy idő után feladtam, hogy nézzem mikor van a közelembe és mikor nincs.
Egy vakuvillanást vettem észre miközben a pult mellett beszélgettem a barátnőmmel. Szembe nézve láttam meg egy fiút aki egy hatalmas fényképezőgépet tartott a kezében és integet nekem.
"Ugye nem baj, ha kikerülsz az oldalra?"
"Nem, dehogy"
Megmutatta a képet és beleegyezően bólogattam, hogy tényleg nem lesz probléma belőle.
Elnézve a pult másik végébe észrevettem, ahogy Carlos áll nekem háttal és nagyon magyaráz valakinek. Ha nem lennék ilyen kurva kíváncsi, akkor visszamentem volna táncolni a barátnőmhöz de mivel kíváncsi vagyok, ezért elindultam Carlos irányába.
"Carlitoooooo, miért nem jössz táncolni velünk?"
Megkerülve a férfit észrevettem, hogy akivel beszélget nem más, mint a Norris gyerek.
Mintha az rémlene, hogy elfoglalt és nem jön bulizni...
YOU ARE READING
Sebastian lánya
FanfictionA fiatal Nara egy véletlen során felfedezi, hogy a szülei évek óta hazudnak neki. Megpróbálja kideríteni az igazat, szembeszáll az apjával, majd akarata ellenére beleszeret az ellenség fiába.