(Lando Norris)
"Ne aggódj, nálam is van telefontöltő"
"Tudom, tudom. Csak izgulok, ilyenkor minden miatt aggódom"
Sietve szedte a lábait mellettem, miközben a reptéren sétáltunk keresztül. Hogy ne kelljen kocsit bérelnünk Flo, az egyik húgom kijött elénk.
Teli mosollyal nézte a mellettem sétáló lányt, rólam tudomást sem véve a nyakába borult amikor odaértünk hozzá.
"Hogy te milyen szép vagy! Nem elég, hogy az első nő, akit bemutatsz nekünk, de még ilyen gyönyörű is?"
Intézte felém a mondatát.
"Neked is szia szép testvérem!"
"Úgy örülök, hogy elhoztad hozzánk is. Savannah csak úgy áradozik róla folyton"
"Valóban áradozik rólam?"
Nézett rám mindkettő, én pedig csak nevettem rajtuk.
Átdobtam vállaikon a kezeimet, majd elindultunk kifelé az épületből.
"Húzzunk haza, mert már éhezem anyu katsu curryére"
"Mást is csinált... De majd meglátjátok"
A hazafele úton én vezettem, a lányok pedig végig csacsogták az egészet hátul. Olyan jól megtalálták a közös nevezőt, hogy úgy éreztem magam, mintha egy sofőr lennék aki kb. ott sincs.Körülbelül egy 50 perc volt mire haza értünk. Anyukám hatalmas mosollyal állt kint a ház előtt és csak úgy mint a testvérem ő is Narához sietett először.
"Neked is szia anyám"
Jegyeztem meg felé sértődötten, miközben néztem ahogy a kocsi másik oldalára sétál a lányhoz.
"Uram isten! Szia drágám, Ciscának vagyok te pedig biztosan Nara. Az elmúlt pár hetünk tőled zengett de már teljesen megértem, hogy miért!"
"Anya!"
"Mi van fiam? Ami igaz az igaz és azt ki kell mondani! Gyönyörű vagy. És persze nyugodtan tegezz!"
"Szia. Én is örülök nektek. Itt mindenki olyan kedves, nem is nagyon vagyok ehhez hozzászokva.."
Anya után a másik húgom is bemutatkozott neki, mindenki végig ölelgette, majd legutoljára engem is megtaláltak.
"Hiányoztatok csajok"
"Te is nekünk Lando... És úgy örülök, hogy Miláék is jönnek holnap! Olyan régen voltunk már így együtt!"
Mindenki eltűnt körülöttem, így egyedül maradtam és becipeltem a bőröndöket a házba. Pontosabban a szobámba. Flo hangját hallottam meg magam mögött, ahogy elkezd hozzám beszélni.
"Hallod... Ti egy szobában alszotok... Akkor ti most hivatalosan együtt vagytok igaz?"
"Ne szervezkedik, nem vagyunk együtt hivatalosan... Csak alakulunk, vagy valami olyasmi"
YOU ARE READING
Sebastian lánya
FanfictionA fiatal Nara egy véletlen során felfedezi, hogy a szülei évek óta hazudnak neki. Megpróbálja kideríteni az igazat, szembeszáll az apjával, majd akarata ellenére beleszeret az ellenség fiába.