Túlfűtött zuhany

299 17 0
                                    

(Lando Norris)

Kiszálltunk a taxiból, majd elindultunk a ház felé.

"Vao. Itt laktok?"

"Itt csak én lakom. Ha a családomMonacóban van, akkor ők a saját házukba mennek"

"Milyen érzés teljesen egyedül élni?"

"Nem sokat vagyok itthon csak esténként de akkor is csak alszom inkább. Unalmas és magányos de mindemellett szeretek egyedül lakni"

"Remélem én is nemsokára elhúzhatok és egyedül lehetek"

Észrevettem, hogy egy kicsit spiccesre itta magát, így néha dülöngélt és megbotlott a nyelve is egy két szónál. Megfogtam a karját és úgy sétáltunk fel a lépcsőn a bejárati ajtóhoz.

"Óvatosan"

"Nyugi. Teljesen a magam ura vagy..ok"

"Igen azt látom. Adok neked egy pólót és egy nadrágot amiben aludhatsz, addig várj meg itt"

Segítettem leülni a vendégágyra majd elsétáltam a szobámba és a szekrényből kivettem egy over size pólót, és egy melegítő nadrágot.

"Kérdezni akarok valamit"

Nem szeretem a kérdéseket.

"Miért csókoltál meg a múltkor?"

"De hát te csókoltál meg"

"Igen, de utána elakartam sétálni, te pedig újra megcsókoltál"

Felállt, odasétált hozzám és elvette a kezemben lévő ruhákat de nem mozdult előlem. Túl közel állt hozzám és éreztem, ahogy elkap a bizsergető érzés amit a múltkor éreztem a csókunk közben.
Egyre többet pislogtam, próbáltam válaszolni, hogy mi volt az az egész múltkor megtörtént dolog de nem jött szó a számra.

Nagyon szívesen megcsókoltam volna újra, hogy érezzem megint a puha ajkait de muszáj parancsolnom magamnak.

"Én még nem akarok aludni. Nem ülünk ki a kertbe?"

Kérdezte, miközben lepakolta a ruhákat az ágyra.

"De mehetünk"

A konyhába sétáltam és miután whiskyt öntöttem magamnak kiindultam utána a kertbe.

A konyhába sétáltam és miután whiskyt öntöttem magamnak kiindultam utána a kertbe

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Hé, nekem semmit sem hoztál?"

Ránéztem a kezemben lévő pohárra, majd letettem az asztalra és vissza indultam, hogy hozok neki is valamit. Például bort, mert azt tudom, hogy szereti.

"Kösziii"

"Remélem köztünk marad, hogy nálam alszol"

"Egyébként is.. Kinek mondanám? Seb amióta megtörtént a kocsilopás nem is volt otthon. Kika meg nem kifejezetten érdeklődik utánam"

Sebastian lányaWhere stories live. Discover now