(Lando Norris)
Most nem érdekelt semmi és senki, nem tudtak apám szavai utat törni a fejemben. Egy dolog számított, hogy a lány aki belopta magát a szívembe ilyen kevés idő alatt, velem van és ölelhetem, szerethetem.
Egész nap amíg távol voltam tőle hiányérzetem
volt és csak rá tudtam gondolni. Főleg amikor az a seggfej folyamatosan róla beszélt.Miután eljöttem a fegyveres incidens után és hazaugrottam pár cuccomért Fred utánam küldte a csatlósait. A lakásomon értek utol, így ott történt meg az, hogy összeverekedtem velük.
Ketten voltak, így nem nagyon volt esélyem arra, hogy jól szétverjem a képüket, de elég jól helytálltam.
Azt nem tudom, hogy ennek mi lesz a következménye, hiszen utána egyből eljöttem.
Egy biztos mostmár, mégpedig az, hogy elértem hogy tudják mennyire fontos nekem a lány és ez egyáltalán nem jelent jót.Most már védenem kell, akár az életem árán is.
Lassan nyaltam végig nyelvemmel az ajkait, majd újra csókolni kezdtem.Egyre jobban elmélyültünk egymásban, minden érintésétől még mámorosabb állapotba kerültem.
"Lando, el kell mennem fürdeni"
"Mmmmmm"
Csak ennyit tudtam halkan kinyögni, mert szétdurranás közeli állapotban voltam.
Most végre nem akarom visszafogni magam erre ő az, aki megszakítja a dolgot."Veled megyek"
Az egész testem lángolt, gyanítom az arcomon is látszódott a vágy nem csak a gatyámban.
"Gyere"
Felemeltem a combjainál fogva, majd sétálni kezdtem vele a zuhanyzó felé. Nem tettem le, csak az egyik kezemmel megnyitottam a vizet, de a másikkal ugyan úgy tartottam.
"Mi mindig ruhában fürdünk együtt?"
Suttogta bele a csókunkba a kérdést.
Amúgy igaza van. A legutóbb is amikor ketten álltunk a zuhany alatt akkor is ruhában voltunk.Elengedtem a lábait, majd leraktam a földre. Egy fekete pánt nélküli overál volt rajta, amit hátul lehetett kizipzárazni.
Megfordítottam, majd segítettem, hogy ruhája mihamarabb lekerüljön közben pedig nyakát csókolgattam.
Ahogy lehúztam a ruhát róla és ő megfordult felém csak egy fekete csipkés bugyi volt rajta. Melleit semmi sem takarta, én pedig egy percig sem tudtam tagadni, hogy tetszik a látvány.
A csempének nyomtam és úgy kezdtem ostromolni csókjaimmal, pólóm aljáért nyúlt, majd levette rólam, ez után következett a rajtam lévő nadrág.
Már mindketten csak alsóneműben álltunk és csókolva dörzsöltük egymás testére a tusfürdőt. Szemeiben és az arcán is egy kis félelmet láttam.
"Ugye nem félsz tőlem?"
Kérdeztem tőle aggódva.
"Tőled nem, egyáltalán nem. Csak a helyzettől"
Értetlenkedve ráztam meg a fejem, hiszen nem nagyon értettem mire gondol.
YOU ARE READING
Sebastian lánya
FanficA fiatal Nara egy véletlen során felfedezi, hogy a szülei évek óta hazudnak neki. Megpróbálja kideríteni az igazat, szembeszáll az apjával, majd akarata ellenére beleszeret az ellenség fiába.