(Lando Norris)
Válasz helyett semmit nem kaptam a mellettem ülő lánytól. Ha tudná, hogy nem utálok jobban semmit, mint azt, ha hazudnak, vagy úgy kell kihúzni az emberből, hogy mi a baja mint most Naránál.
Oké, Savannah elmondta, amit a mosdóban mondott neki Nara és anya is elkapott, hogy vigyázzak Maguival, mert tuti, hogy apámmal terveznek valamit.
Régen is oda volt értem, és bár történt köztünk több is mint egy sima szájra puszi én sosem akartam kapcsolatba bonyolódni vele.
Csúnyán hangzik, de akkor tökéletes volt, amikor nem volt semmilyen lány az életemben és ő pont kéznél volt. Viszont sosem hazudtam neki. Mindig őszintén megmondtam neki, hogy nem akarok komolyan és, hogy ez csak szex semmi több.
Most pedig, hogy egy ilyen csodás lányt tudhatok magam mellett semmi pénzért nem tenném ezt kockára. Ő olyat váltott ki belőlem, amit még soha senki más.
Mellesleg, a lába nyomába sem érhetne Magui, külsőre és belsőre is a legtökéletesebb lány, akivel eddig találkoztam.
Nem is véletlen, hogy ilyen gyorsan belopta magát a szívembe.
Ahogy kiszálltunk a kocsiból a házunknál oda sétáltam a lányhoz és újra megakartam fogni a kezét de lassan elhúzta.
Rohadt szar érzés volt látni, hogy szomorú miattam. Próbálnám helyrehozni amit mások elrontottak helyettem, de úgy nem tudom, ha nem hagyja.
Besétáltunk a házba és míg Nara egyből a szobám felé sétált, a másik lány ott nyöszörgött, hogy ő nem szeret egyedül aludni.
De most komolyan, ki a tökömet érdekli, hogy mit szeret és mit nem? Hát nem vagyok a pasija, de még csak barátoknak sem mondanám magunkat.
"Tudod, hogy hol a vendég szoba... Ha szeretnél itt maradni, akkor nyugodtan menj oda aludni, ha nem akkor pedig tudod hol találod az ajtót"
"Magyarul ő aludhat veled a szobába, ahova engem sosem engedtél be és húzzak el innen?"
"Hívd ahogy akarod. Nara más nekem, mint te"
Ekkor pedig ott hagytam a lányt és a szobám felé vettem az irányt. Nara a bőröndnél álldogált, majd miután elővette a pizsamáját, kisétált a fürdőbe.
Nem akartam, meg igazából nem is mertem volna utána menni, nem akartam, hogy még jobban haragudjon rám, ezért csak vártam.
Magui azonnal elment, ki gondolta volna, hogy így nem fog itt maradni..?
Vártam, vártam aztán elmentem én is megfürdeni a másik fürdőbe és mire kész lettem Nara még akkor sem volt bent a szobába.
Kettőt kopogtam az ajtón, majd benyitottam.
"Te reggelig fürdesz, hogy ne kelljen befeküdni mellém?"
"Nem... Nem hoztam törcsit"
"Ó, miért nem szóltál?"
Felsiettem egy törülközőért majd, hogy ne legyek pofátlan csukott a szememet sétáltam oda hozzá és úgy csavartam bele a törölközőbe.
YOU ARE READING
Sebastian lánya
FanficA fiatal Nara egy véletlen során felfedezi, hogy a szülei évek óta hazudnak neki. Megpróbálja kideríteni az igazat, szembeszáll az apjával, majd akarata ellenére beleszeret az ellenség fiába.