Norrisék

315 25 2
                                    

"Egyáltalán ne érezd magad kellemetlenül! Érezd magad otthon!"

"Olyan kedvesek vagytok velem pedig nem is ismertek. Megkérdezhetem, hogy miért laktok ilyen messze?"

"Pontosan azért amiért ti itt vagytok most. Amikor összejöttem Oliverrel akkor még az apjával dolgozott, aztán egy év múlva terhes lettem..."

Mila édesen gügyögött Savannah kezébe, aztán egyszer csak felém nyújtózkodott.

"Szeretnéd megfogni?"

"Persze, ha nem gond"

"Szóval terhes lettem. Oliver elmondta az apjának, és úgy találtuk a legjobb döntésnek, ha elköltözünk messzire, ahol még véletlen sem eshet bántódása a mi kis babánknak. Így kerültünk hát ide"

"Na megindult a pletykavonat?"

Oliver lépett be a háta mögött Landoval. Zavarodottságot láttam a fiú arcán de nem akartam kíváncsiskodni. Milával a kezemben besétáltam a nappaliba és a szőnyegen játszani kezdtünk.

"Mi elmegyünk bevásárolni, gond lenne ha Mila veletek maradna addig?"

"Nekem nem! Szívesen elleszek vele!"

Lando leült a kanapéra és onnan nézett minket. Mosolyát nem tudta elrejteni és amikor összetalálkozott a tekintetünk láttam, ahogy zavarba jött.

"Mit nevetgélsz magadba te tejimádó?"

"Aranyosak vagytok"

"Lalaaaaa"

Mindketten felnevettünk ahogy Mila kimondta Lando becenevét. Az öcsém volt az egyetlen kisgyerek a közelembe akit babusgattam egy pár évvel ezelőtt de nem éreztem idegennek a mostani helyzetet. Mila borzasztó aranyos volt és nem volt félős kislány.

"Azthiszem téged akar Lala"

"Maradjunk a Landonál"

"Szeretnék kérni valamit... Taníts meg fegyvert használni"

"Biztos, hogy nem... Megvédenem kell téged nem pedig megtanítani a rosszra"

"De ez nem feltétlenül rossz, legalább megtudom magam védeni bármi van"

"Nem"
Megrázta a fejét és túlságosan elutasító volt velem.

"Csak gondold át kérlek. Meghálálom"

A kanapé másik végébe ültem Milával az ölemben, majd egy nagy villanás után leesett, hogy a telefonja vakuja villant.

"Te lefényképztél?"

"Igen de csak, hogy megörökítsem a pillanatot neked"

"Igen de csak, hogy megörökítsem a pillanatot neked"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Sebastian lányaWhere stories live. Discover now