(Lando Norris)
"Bassza meg, az óvszer!"
"Micsoda?"
"Én nem tudom, nem figyeltünk, vagyis nem figyeltem. Nem húztam óvszert"
Dermedten álltunk egymással szemben, tanácstalanul. Bár ugye most már amúgy sem tudunk mit tenni, maximum elmenni egy eseményutáni tablettáért.
Hogy lehettem ennyire figyelmetlen? Hogy veheti el ennyire az eszem, hogy még erre sem koncentráltam?
Egyébként, ha úgy alakulna a helyzet akkor nem futamodnék meg, de még bőven ráérne ez az egész gyerek dolog.
"Én... Én most nem tudom mit mondjak, nekem sem jutott eszembe..."
"Jó, majd reggel elmegyünk és veszünk egy esemény utáni tablettát jó?"
"Persze rendben. Most elmegyek fürdeni"
"Veled tartok, ha nem baj"
Megfogtam a kezét és elhúztam a fürdő felé.
Egymás testét mostuk a tusfürdős kezükkel miközben apró puszikat nyomtunk a másik arcára.Nem mondom, hogy nem kattogott az agyam az előbb történt dolgokon de ezen változtatni már úgy sem tudtam volna.
Kiszálltunk a zuhany alól, majd a szekrényhez indultam és kivettem belőle egy fogkefét.
"Tessék, most már itt is van fogkeféd"
"Ez azt jelenti, hogy bármikor jöhetek itt aludni?"
"Egyértelműen"
Bebújtunk az ágyba majd szorosan magához húzott átölelve.
"Amúgy... elloptam egy pólódat"
"Tudom... Észrevettem amikor pakoltam de nem baj"
"Egyébként mit terveztél, mit fogsz csinálni hogyha apád megtudja, hogy mégis együtt vagyunk?"
"Hát igazából még nem gondolkoztam ezen, de szerintem semmi köze nincsen hozzá. Innentől kezdve biztosan nem fogom hagyni, hogy kettesbe maradjatok. Egyébként csak ő volt ott amikor ezt mondta neked? Anyám nem?"
"Nem, csak ketten voltunk a többiek bent voltak. Sőt anyukád még össze is veszett vele"
Lassan elaludtunk mindketten, de reggel ajtókopogásra keltünk. Kipattantunj az ágyból egymásra figyelve.
"Most mi legyen?"
"Gyorsan öltözzünk!"
Hozzá vágtam egy melegítő nadrágot és egy felsőt, majd ő is felkapott magára valamit aztán ahogy kiakartunk futni az ajtón egymásba ütköztünk és elborultunk mindketten. Hatalmasat nevettünk, aztán csendbe maradtunk mert ez tuti kihallatszott.
Konyhából gyorsan felkaptam a ruháinkat és a fürdőbe szaladtam velük, majd begyűrtem a mosógépbe. Ott senki nem fog nézelődni.
"Hova bújjak?"
"Hát nem tudom, izé... maradj a hálóban"
Nara visszaszaladt a hálóba, én pedig kinyitottam az ajtót, velem szemben pedig Oscar és Pierre álldogált.
"Csá. Mizu?"
YOU ARE READING
Sebastian lánya
FanfictionA fiatal Nara egy véletlen során felfedezi, hogy a szülei évek óta hazudnak neki. Megpróbálja kideríteni az igazat, szembeszáll az apjával, majd akarata ellenére beleszeret az ellenség fiába.