(Lando Norris)
Akkor is elhívtam volna Narát randizni, ha nem dobja fel a fogadást. Minden időt kiszeretnék használni, amíg itt vagyunk, mert ha haza érünk valószínű, hogy erre nem lesz több alkalmam.
Amikor az érkezésünk napján Nara kidőlt, akkor Sav elvitt megmutatni egy helyet, ahova sokat járnak Oliverrel. Szerinte nem fogok tudni mellé lőni, ha elviszem oda a lányt, de ahogy elnéztem a saját szememmel tényleg nagyon hangulatos volt.
"Na jó, akkor azt hiszem indulnunk kellene, hogy időben kész legyek a randinkra.."
Mondta felém fordulva, amikor az utolsó lövés egy pár centivel arrébb érkezett meg, mint a többi.
"Szerintem direkt mellé lőtted az utolsót, hogy elvigyelek"
"Na persze... Egyértelmű"
Összenevettünk, aztán elindultunk hazafelé.
A kocsiban ülve automatikusan rácsatlakoztam a telefonommal a rádióra és elindítottam a coldplay albumát."Hogyan kell készülnöm, merre megyünk este?"
"Hm... Majd megnézem milyen ruhákat hoztál, de semmi extra"
"Egyek előtte?"
"Nem, enni fogunk. Enni IS fogunk"
A szobában álldogálva a lány bőröndje felett mindketten tanácstalanul álltunk. Nem mondhattam el neki hova viszem, viszont én meg nem értek a nő ruhákhoz, főleg így, hogy mindegy melyiket veszi fel mindegyikben gyönyörű lesz.
"SAVANNAH... Kéne egy kis segítség!"
Kiáltottam a sógornőmnek, aki a nagyszobába játszott Milával.
"Mi történt?"
Kérdezte Sav, miközben bedugta a fejét az ajtón.
"Randizni viszem Narát, tudod, oda. Segítenél neki, hogy mit vegyen fel?"
Milát azonnal a kezembe nyomta, kezeit megdörzsölve izgatott fejjel lépett Nara mellé.
"Ti addig menjetek ki a nappaliba, ha kész vagyunk kimegyünk"
Letettem a nappali közepén található szőnyegre Milát, majd mellé feküdtem amíg ő játszott. Sosem éreztem eddig még vágyat az iránt, hogy legyen gyerekem de amióta itt vagyunk azóta egyre jobban érik bennem. Azt már kitudom jelenteni, hogy szeretném, ha egyszer lenne egy saját kis családom, mint ahogy Olivernek is.
"Mi van öcskös csak így kettesbe nyomjátok?"
"Nézd csak Mila, megjött a tökfej apád"
"Savannahék merre vannak?"
"Ruhájat próbálnak. Randizni viszem Narát"
Úgy mosolygott rám mint aki most nyerte meg a lottót.
"Nem tehetek róla, teljesen elveszi az eszem Oliver, ránézek és végem van"
YOU ARE READING
Sebastian lánya
FanfictionA fiatal Nara egy véletlen során felfedezi, hogy a szülei évek óta hazudnak neki. Megpróbálja kideríteni az igazat, szembeszáll az apjával, majd akarata ellenére beleszeret az ellenség fiába.