Nakon što joj je osušio kosu za koju se pre toga potrudio da bude dobro natopljena vodom pošao je sa njom na trening klizanja koji je imala toga dana.
To je bio prvi put da idu napolje zajedno kao par.
Bila je uzbuđena zbog toga, neko uz škole je morao da ih vidi a glasine o njima će onda brzo da se prošire.
Ali on nije puštao njenu ruku iz svoje.
Dok je ona imala trening, on je sedeo na klupi i gledao je kako umetnički kliza.
Ohrabrila je sebe i pokušala da napravi trostruki okret u vazduhu ali je pala. Baš kao i nekada Vuk joj je pružio ruku da ponovo ustane i nastavi da kliza.
Bila je uporna i želela je da nauči taj trostruki okret u vazduhu.
Međutim koliko god pokušavala nije uspevala, kao da u nečemu uporno greši. Njen trener je tešio kako se svaka upornost isplati na kraju i kako je pitanje vremena kada će da savlada i taj poket kao i sve ostale.Na kraju treninga uspela je da ubedi i Vuka da obuje klizaljke i izađe na led sa njom. Znao je da kliza, ona ga je bila naučila pre više godina. Onda kada je bila opsednuta klizanjem i nije propuštala ni jedan jedini trening pa makar bila bolesna ili morala da beži iz škole zbog njega, a Vuk je uvek bežao sa njom.
"Koliko god puta da padneš u životu nemoj da odustaješ. Ja ću uvek da budem tu i da ti pružim ruku da ustaneš ponovo.
Nikad nemoj da zaboraviš to, Lea."Znala je i da nikada neće. Te njegove reči su bile najveće ohrabrenje da nastavi dalje i ne odustaje od onoga što želi. On je bio njena snaga.
Nakon treninga odveo je na toplu čokoladu u njihovom omiljenom kafiću.
Znao je da je ništa neće obradovati više od tople čokolade. Lea je taj topli napitak obožavala.
"Ovo je odlično. Mogla bih lagodno da naručim još jednu."
"Polako. Naručićemo još jednu." Nasmejao se. Voleo je kada je imala taj pogled one male devojčice koju je silno voleo. Zbog tog pogleda je bio spreman na sve.Pogled mu je zastao na ženi koja je prolazila kroz kafić sa buketom ruža u rukama i prodavala ih.
"Mogu li da dobijem jednu ružu za svoju devojku?" Starija žena se nasmešila i pružila mu cvet.
"U redu je, zadržite kusur."
"Neka lepi Bog ne dozvoli da vas išta rastavi i neka uvek ostanete tako nasmejani i srećni." Rekla je pre nego što je nastavila dalje a Lea mu se zaljubljeno nasmešila.
To je bio tako lep gest, na ženi se tačno videlo koliko je u teškoj situaciji i koliko joj taj novac znači.
To je bio njen prvi cvet i njegov prvi poklon sada kada su zajedno.
Bilo je to tako romantično, pokloniti joj cvet dok svi gledaju u njih i posmatrati je tim zaljubljenim pogledom kao da osim nje niko drugi ne postoji u tom kafiću.
"Tako je lepa." Rekla je držeći ružu u rukama
"Nije lepša od tebe." Rekao je i približio je se bliže kako bi naslonila svoju glavu na njegovo rame.
"Znaš, ovo je prvi cvet koji mi je neko poklonio. Tatjana nije ljubitelj takvih stvari a ja sam uvek bila toliko povučena i čudna za sve oko sebe da je retko ko i želeo da me pozove na dejt ili upozna bolje."
"Kupovaću ti svakoga dana po jednu ovakvu ružu samo da nikad više ne pomisliš kako je to što se izdvajaš od ostalih i jer si drugačija čudna stvar.
Volim te baš zato jer si takva kakva jesi, sa svim tvojim vrlinama i manama.
Posebna si i jedinstvena baš zato što si drugačija, nikada nemoj da zaboraviš to. Nikada." Bio je smrtno ozbiljan, kao da bi se istog trenutka potukao sa bilo kim ko se usudi i da pomisli drugačije.
"Neću, obećavam." Nasmešila mu se i poljubila ga u obraz, prstima mu nežno sklanjajući pramen kose sa čela.
"Trener želi da me ubaci na neko međunarodno takmičenje koje se organizuje uskoro ovde u Beogradu."
"Učestvaćeš zar ne? Dobra si u klizanju, to je savršena prilika da i svi ostali to vide."
"Izgleda da nisam toliko dobra. Onaj trostruki okret je važan za takmičenje a ja ne mogu da naučim čak ni njega."
"Naučićeš, imaš još dosta vremena."
"Još uvek se premišljam. Klizanje je bilo nešto samo moje, moj omiljeni hobi posle crtanja. Prošle su godine od kada sam se poslednji put takmičila u klizanju sa ostalim grupama. A i ovo je međunarodno takmičenje, biće mnogo više publike nego inače i plus će se emitovati i na televiziji.
Nisam sigurna da je to mogu."
"Nećeš znati ako ne pokušaš." Govorio je dok je isprepletao njene prste sa svojima.
"Imam još vremena da odlučim."Nakon što ga je naterala da joj naruči još jednu toplu čokoladu odlučili su da je vreme da se vrate kući, jer su celog dana bili napolju.
Međutim nedugo nakon što što su izašli iz kafića počela je da pada kiša.
"Jaojjj, zaboravili smo kišobran u kafiću." Rekla je i stavila kapuljaču na glavu.
"Ne treba nam."
"Ali pokisnućemo?"
"Samo mi daj ruku." Rekao je i svukao duksericu sa sebe ostavši samo u tankoj majci.
"Jesi li normalan, hladno je!"
"Daj mi ruku." Nasmejao se i pružio joj ruku a ona mu je uzvratila osmeh i prihvatila je. Želeo je da trče po kiši i upravo to su i radili.
Ruža koju joj je tog dana poklonio je bila lepo spakovana u torbi koju je nosila oko vrata. Stabljika je bila unutra dok je crvena ruža virela napolje iz torbe. Sa njegovim rukom u svojoj dok je u vazduhu odzvanjao njihov smeh trčali su po kiši i uživali u tom trenutku neprocenjive sreće i slobode koju su osećali. Vuk bi je podigao u naručje i zavrteo u krug a onda bi je spustio ponovo i nastavio da trči sa njom ne puštajući joj ruku ni trenutka.Tu noć su proveli u Vukovoj kući.
Založio je vatru u kaminu i prostreo debelo ćebe na pod. Dok je vatra u kaminu pucketala oni sedeli pored kamina i pili čaj kako bih se zagrejali.
"Smrzla si se." Prebacio je ruku preko njenog ramena i privukao je sebi a onda ih oboje pokrio još jednim ćebetom.
"Bilo je prelepo." Rekla je i popila gutljaj čaja "Nikada se još nisam osetila tako slobodno i ispunjeno."
"Onda moraš jednom da se voziš sa mnom na motoru, sloboda koju osetiš tada je neprocenjiva. Veruj mi."
"Verujem ti." Rekla je kada joj je on uzvratio pogled "Verovala sam ti i onu noć, znala sam da sam sigurna sa tobom. Čak sam i uživala."
"Stvarno?"
"Da." Nasmejala se "Bilo me je strah na početku, posle sam se opustila.
Verovala sam ti."Privukao je sebi i poljubio.
Uzeo je šolju iz njene ruke i spustio je na drugu stranu i onda je opet poljubio produživši poljubac.
Nežno i polako spustio je na ćebe i nadvivši se iznad nje nastavio da je ljubi po vratu sve dok svojim nije potpuno prekrio njeno telo.
Otkopčavao je dugmiće od njene majce i spuštao poljubce po njenom stomaku i grudima.
Zatvorila je oči i uzdahnula.
Bio je to potpuno nov i strani osećaj za nju. Svaki njegov novi poljubac i dodir je taj osećaj još više potpaljivao u njoj.
Uskoro je skinuo i svoju majcu sa sebe i nastavio da je ljubi još strasnije dok je vatra u peći pucketala a kiša napolju padala još jače nego ranije.
Prstima mu je šarala po leđima i još više ga privlačila sebi ispuštajući uzdahe koje nije mogla da zaustavi.
Mogla je da oseti njegovu erekciju dok je svom težinom bio na njoj.
Kada je vratio pogled na nju znala je šta želi. Oči su mu bile mutne od želje i u njenim očima je tražio odobrenje da nastavi dalje.
"Ako još uvek nisi spremna u redu je.
Neću insitirati, čekaću koliko god je potrebno. Ne želim da uradim ništa protiv tvoje volje."
"Želim da nastaviš."
"Sigurna si?" Upitao je oprezno i sklonio kosu sa njenog čela
"Mhmm." Nasmešila se iako je zapravo bila malo uplašena jer je to bio njen prvi put.
Ali verovala je da će biti nežan prema njoj jer zna da joj je on prvo sve.
"Savršena si." Rekao je dok je odmeravao njeno telo ispod sebe.
Bila je potpuno naga pod njim, bio je to prvi put da je tako izložena pred nekim muškarcem.
"Ako te bude previše bolelo ili ako budeš želela da stanem, znaš da možeš da mi kažeš." Umirivao je i spuštao poljubce po njenom vratu pripremajući je. Kada je osetila kako polako ulazi u nju zarila je nokte u njegova leđa i tiho jauknula, zabolelo je.
Na trenutak je stao a onda se ponovo pomerio u njoj ne skidajući pogled sa njenih očiju.
"Dobro si?" Jedva je izgovorio "Želiš li da stanem?"
"Ne." Rekla je tiho a on je nastavio da se pomera u njoj. Bio je nežan ali mogla je da oseti koliko se bori da ne izgubi kontrolu nad sobom i da je ne povredi. Bio je napet.
Kada god bi ubrzao tempo ili kada bi ona ispustila jači uzdah ponovo bi je pogledao samo kako bi se uverio da je ona dobro.
Ulazio je u nju sve brže i brže strasno je ljubeći jedva im dopuštajući da dođu do daha sve dok oboje nisu svršili.Ležao je pored nje dok ga je ona pospano i iscrpljeno gledala.
"Volim te." Rekla je nakon čega je on privukao bliže sebi kako bi mogla da spusti glavu na njegove grudi i spustio nežan poljubac na njeno teme.
"I ja volim tebe, više od bilo čega na ovom svetu. Ni jedna osoba koja mi je bliska se ne može i nikada neće meriti sa tobom."
"Ostali će uskoro da saznaju za nas.
Svi će pričati o nama." Raspust je trebalo da se završi za par dana.
Plašila je pomisao kako će svi da reaguju kada čuju za njih.
"Neka pričaju. Ne planiram da se krijem sa tobom. Sve što mogu i jeste samo da pričaju, neće se usuditi da naprave korak dalje."
YOU ARE READING
Leptir
RomanceZAVRSENA "Ti si moj prijatelj." "Prijatelj?" Nasmejao se iako mu uopšte nije bilo do smeha "Mi nismo prijatelji, Lea. Nikada nismo mogli da budemo samo prijatelji. Značimo jedno drugom mnogo više i ti to dobro znaš." Leontina je devojka koja nakon...