Part 50

15 1 0
                                    

Celu noc je provela na fotelji kraj prozora koji je gledao na ulicu, cekajuci ga da se vrati.
Ali nije se vratio.
Cekala je do jutra ali nije se vratio.
Nije se pojavio ni u skoli.
Plasila se da prosle noci nije preterala, mozda nije smela da mu kaze sve te reci, sta ako ga je oterala?
Ali bila je ljuta.
Molila ga je da ne ide i on je otisao.
Izabrao je njih.

"Danijele!" Sacekala je da se zavrse casovi a onda ga je zaustavila napolju
"Da li si se cuo sa Vukom?"
"Ne, a ti?"
"Zvala sam ga kao luda, ali ne javlja se." Rekla je i zabrinuto uzdahnula
"Otisao je kod tih ljudi i mi...malo smo se posvadjali. Ufff!" Ponovo je uzdahnula i sela na klupu
"Smiri se." Seo je pored nje a ona ga je pogledala u neverici
"Kako da se smirim? Kako da se smirim! Kazem ti da je otisao kod tih ljudi sinoc i jos se nije vratio a ti mi kazes da se smirim!"
"Znam, ovo je prvi put da ga nema ovoliko dugo. I ja brinem."
"Onda mi sve ispricaj. Ja znam ko je covek kod koga je otisao, znam da je veoma opasan i da se Vuk uvalio u nesto ozbiljno."
"Lea..."
"Ako ces mi reci kako si mu obecao da nista neces da mi kazes ne trudi se uzalud. Ili ces ti da mi sve ispricas ili cu sama da odem i pronadjem odgovore na svoja pitanja i vratim Vuka nazad.
Na tebi je da odlucis da li ces da me pustis samu ili ces da podjes sa mnom."
"Ne mozemo da razgovaramo ovde."
Rekao je na kraju, ako je Vuk bio tvrdoglav Lea je bila mnogo gora.
Nece to da pusti tako lako a Danijel nije mogao da je pusti da ode bilo gde sama.
Vuk mu to nikada ne bi oprostio.

Razgovor je bio dug, Lea je sve sluslala ne prekidajuci ga. Zelela je da zna sve.

"Znaci taj covek je ucenio Vuka koristeci tebe i mene."
"Samo tako je mogao da ga zadrzi.
Vuk je bio spreman da ode i ostavi takav zivot iza sebe ali ucenili su ga."
"A taj Guster? Ako sam dobro shvatila ni on ga ne ostavlja na miru."
"On je vec poseban slucaj." Danijel se naslonio dublje u fotelju i uzdahnuo
"Crni je opasan covek, nepokolebljiv ali neda svoje ljude. Guster je lisica, kada mu je policija bila na tragu pokusao je da zrtvuje Vuka. Vuk sam nije mogao da se izvuce, zato je otisao kod Crnog.
Mislio je da Crni moze da mu pomogne ali ispalo je da zeli da ga samo iskoristi."
"Ne razumem. Kako se on uvukao u ta posla? Sta mu je to trebalo?"
"Pocelo je sa ilegalnim tucama i trkama.
Kada je u pitanju motor i trke Vuk je veliki talenat, i primetili su ga.
U pocetku je sve bila samo zabava, tako je trebalo da bude ali oni te cekaju da napravis prvu gresku. Kada je napravis njihov si, a znamo i Vuka." Nasmejao se
"Nevolje su ga uvek privlacile, nije mogao da bude miran. Bezao je od kuce i od svojih roditelja ali je uvek bezao na pogresna mesta."
"On je uvek bio tu da saslusa moje probleme, ubijao je moje demone umesto mene ali o svojim nikada nije pricao." Tuzno je uzdahnula "Moramo da mu pomognemo, moramo da ga izvucemo iz kandzi tih ljudi."
"Ne mozemo."
"Moramo da pokusamo. Dugujem mu to, on je pomogao meni, zbog njega se ponovo osecam sigurno u ovom gradu."
"Ne znas Crnog, nece da ga pusti tako lako."
"Veruj mi." Nasmejala se "Znam ko je on a ne sumnjam i da on zna ko sam ja.
Imamo jednu zajednicku stvar." Rekla je dok je Danijel gledao zbunjeno
"Oboje mrzimo mog oca."

Danijel je bio svestan cinjenice da je otici na to mesto losa odluka i da upravo radi sve ono sto ga je Vuk upozoravao da nikako ne radi, ali isto koliko i Lea i on je zeleo da ga vidi.
Morao je da se uveri da je dobro i da zna sta radi. Bar se nadao da zna sta radi.

Kada su stigli na to mesto svi su ih gledali sa nepoverenjem, bilo je ocigledmo koliko su nepozeljni tu ali nisu zeleli da odu dok ne vide Vuka.

"Imamo goste." Rekao je Leon Crnom koji je u svojoj kolibi posmatrao veliku kartu grada
"Prijatelji od klinca, zele da ga vide.
Zelis da ga obavestim?"
"Pusti mene da prvo vidim sta zele." Rekao je i zatvorio kartu
Danijel je zastitnicki stajao pored Leontine, nije mu se svidjao nacin na koji su je ti ljudi posmatrali
"Sta zelite? Ovo nije mesto na koje dobra deca poput vas treba da provode slobodno vreme nakon skole. Da li gresim?"
"Totalno ste u pravu." Rekla je Lea "Ali zar ne mislite da to isto vazi i za decka kojeg drzite ovde?"
"Ja nikoga ovde ne drzim na silu." Odgovorio joj je Crni sa prezirom u glasu
"Ne odlazimo dok ga ne vidimo." Rekla je Lea odlucno i prkristila ruke

LeptirWhere stories live. Discover now