"Ne razumem zašto se ti toliko zanimaš za to? Nije kao da te se tiče."
Danijel i Vuk su bili u teretani, Vuk je udarao u dzak za boksovanje dok ga je Danijel držao za njega.
Ta teretana je bila mesto na koje je Vuk odlazio da izbaci bes iz sebe, kao i onda kada je želeo mirno mesto za razmišljanje ili da odgonetne neke zagontke koje su mu već dugo opsedale misli.
"Zato što znam da postoji nešto o Lei što niko od nas ne zna i što ona ne želi da se sazna." Rekao je udarajući u vreću bez prestanka
"To opet nije tvoja stvar."
"Mi smo joj prijatelji ali gotovo da ne znamo ništa o njoj, zar to nije malo čudno?"
"I da ima nešto o njoj što ne znamo nije naše da se mešamo. Nije sve ni za pričanje."
"Ne." Nije planirao da odustane "Zašto bi neko krio sliku svojih roditelja ili menjao temu kada god se oni spomenu? To ne može da bude bez razloga. Mi smo njeni prijatelji godinama ali je poznajemo samo onoliko koliko nam ona dozvoli da je upoznamo.To nije fer."
"I šta god da je velika tajna ti želiš da je saznaš kao drug koji je iskreno zabrinut za svoju drugaricu. Ništa drugo nije posredi?" Upitno ga je pogledao
"Nisam jedini koga zanima razlog njene iznenadne promene."
"I to ne radiš jer želiš da umnjiš svoj osećaj krivice i jer je još uvek voliš?"
"Rekao sam ti da je sa tim gotovo. I ne, nemam nikakav osećaj krivice u sebi.
Mogu da osetim kada me neko laže a ona je loš lažov. Misli da je pametna ali dokazaću joj suprotno."
"Znači više je ne voliš?"
"Ne."
"Znaš, i ja mogu da osetim kada me lažu ili pokušavaju da me slažu. Ne verujem ti." Vuk je ovoga puta još jače udario u vreću gotovo obalivši Danijela na pod.
"Ne volim je! Bilo je lepo dok je trajalo ali gotovo je, ne teraj mi da ti to ponovim ponovo."
"Radi šta hoćeš." Danijel je gurnuo džak na njega i odaljio se
"Ali budi oprezan, znatiželja na kraju uvek ubije mačku. Nemoj da bude da te nisam upozorio."Tatjanu je očekivao poslovni put u inostranstvu ali pre nego što otputuje morala je da ode na razgovor u Leinoj školi kao što je obećala.
Marija, Leina razredna je bila i njena stara prijateljica.
To je bio prvi put da je pozvana u Leinu školu zbog njenog nedoličnog ponašanja. Prvi put da je ostala bez teksta zbog svog deteta.
Koliko god da je tražila način da je opravda nije mogla jer je i sama bila u šoku od onoga što je čula.
"I ne samo da nije htela da se izvini profesorici zbog onoga što je rekla već je i napustila čas bez dozvole."
"Ne znam šta da kažem." Tatjana nije mogla da se sabere "Ona je lepo vaspitana i kulturna devojka, ovakvo nešto se još nikada nije dogodilo."
"Nije u pitanju samo njeno nedolično ponašanje. Ocene su joj katastrofalne.
Pre par nedelja se potukla sa drugaricom iz razreda, jedva su ih odvojili."Vuk nije trebao da bude tu ali prolazeći hodnikom prepoznao je Tatjanin glas.
Vrata su bila odškrinuta i umesto da nastavi svojim putem ostao je da sluša njihov razgovor."Razgovarala sam sa njom. Obećala mi je da se takvo nešto više nikada neće ponoviti i da ce popraviti ocene u najkraćem roku."
"Ne sumnjam da hoće ali mora da bude aktivinija na časovima.
Postala je skroz povučena i nezainteresovana za nastavu.
Ili je zamišljena ili izgubljena negde u svom svetu, niko ne može da dopre do nje. Svakog puta joj ponovim da ako ima neki problem u školi može da mi kaže.
Ovakvo ponašanje ne liči na nju."
"Ranije je imala običaj da mi kaže sve što joj se dogodi u školi. Ali sada...više ne razgovora čak ni sa nama." Uzdahnula je tužno i zabrinuto u isto vreme "Na danšnji dan je izgubila roditelje.
Svake godine, kako krene da se približava ovaj datum tako se ona iznova povuče i zatvori u sebe.
Ranije sam mislila da će je proći, da će pronaći snage da preboli i zaboravi ali sada se plašim da joj se sećanje na tu noć ponovo vraća i da ne zna kako da se izbori sa njim."
"Ne mislim da je to nešto što ikada može da se zaboravi?" Rekla je Marija saosećajno "Bila je mala devojčica koja je tek trebalo da spozna svet i uvidi razliku između dobra i zla u njemu.
Ali ona je sve iskusila na svojoj koži tako mala i to u toku samo jedne noći..."
"Dala bih sve na svetu samo da te noći nije morala da bude u tim kolima, da nije morala da gleda kako joj taj gad ubija roditelje ispred očiju.
Majka joj je bila u trećem mesecu trudnoće. Gad je znao da je trudna ali je opet upucao. Ko zna sta bi uradio Lei da mu policija nije dolazila u susret."
YOU ARE READING
Leptir
RomanceZAVRSENA "Ti si moj prijatelj." "Prijatelj?" Nasmejao se iako mu uopšte nije bilo do smeha "Mi nismo prijatelji, Lea. Nikada nismo mogli da budemo samo prijatelji. Značimo jedno drugom mnogo više i ti to dobro znaš." Leontina je devojka koja nakon...