Pokusavala je da ne razmislja o prosloj noci. Odakle mu samo pravo da je tek tako poljubi i to tako grubo.
U skoli nije zelela ni da ga pogleda."Sta ti je? Izgledas kao da ti je neko pobio celu porodicu." Pitao je Danijel Vuka kada su se casovi konacno zavrsili.
"Da mogu ubio bih sam sebe. Sve sam upropastio, sada mogu samo da gledam kako drugi uzima ono sto najvise volim.
Otici ce njemu." Izgledao je stvarno lose.
Jos nikada ga nije video tako besnog i pogubljenog.
"Zasto joj onda ne kazes istinu? Reci joj zasto si morao da je ostavis. Zasto vise krijes to?"
"Ne mogu da dozvolim da sazna. Ne mogu i nju da uvucem u to."
"Pustices je tek tako?"
"Mozda je tako najbolje. Zasluzuje da bude srecna sa nekim ko ce da je voli kako treba i pruzi joj sve sto ja nisam mogao."
"A sta ces ti da radis? Jos uvek je volis, kidas se izuntra."
"Sve je svejedno izgubljeno. Sta jos moze da se uradi." Danijel je smeo da se zakune da mu je u ocima video suze pre nego sto se okrenuo i u prlazu gotovo zamalo obalio decka koji se sasvim slucajno nasao na njegovom putu.
Ostao je neko vreme da gleda za njim.
Bio je njegov najbolji drug ali od kada su Lea i on raskinuli nije bio ista osoba od tada. Bio je nesrecan, usamljen i izgubljen. Nije mogao da se sabere, bez nje pored sebe bio je izgubljen. A on kao njegov najbolji drug vise nije mogao da mu dozvoli da se unistava.Kada je stigao ispred njene kuce Lea je u isto vreme izlazila iz nje.
Bila je u prelepa.
Nikada je jos nije video tako lepu.
Izgledala je poput vile iz bajki, sto je razlog zbog kojeg je dosao tu jos vise otezavao. Nadao se samo da se nece pokajati.
"Danijele?" Pogledala ga je u neverici "Otkud ti? Ides kod Vuka?"
"Ne, dosao sam tebe da vidim." Rekao je a ona mu je zbunjeno prisla.
"Samo pozuri, kasnim negde. Nista novo za mene." Nasmejala se a on je progutao knedlu
"Vuk ovo nece da mi oprosti."
"Sta da ti oprosti? O cemu se radi?"
"Postoji nesto sto moras da znas."Kada je Lea otisla od njega bez i jedne reci nakon onoga sto joj je ispricao bleda i tiha otisao je kod Vuka.
Zeleo je da izadju pa ga je poslusao, nije bilo pametno ostaviti ga samog tu noc.
Nije izgledao bas najbolje.Lea je na kraju ipak izabrala da ode iako joj je sve rekao.
Celo drustvo je doslo u diskoteku u kojoj su izasli on i Vuk. Nakon naporne nedelje svi su zeleli da izadju i opuste se.
Nije skidao pogled sa Vuka.
Jedva da je progovarao neku rec i pio je nekontrolisano.
"Gde je Lea?" Pitao je neko iz drustva
"Otisla je da se vidi sa deckom."
"Opaaa, na kraju su se ipak smuvali!"
"Mozda nam se pridruze kasnije, taman da ga konacno upoznate." Vuk je na to popio na eks jos jednu casu stezuci je tako jako da je Danijel bio siguran da ce mu puci u ruci od stiska.
"Odlazim odavde!" Rekao je i uzeo kljiceve od motora
"Sranje." Danijel je povukao Milosa i krenuo za njim. Vec napolju su ga videli kako se gura se nekim momcima.
"Gledaj kuda ides!"
"Ti gledaj kuda ides! Mali kuckin sin!"
"Sta si rekao?" Uhvatio ga je za kragnu.
"Cuo si me. Ti si jedan obican..." Decko nije zavrsio recenicu kada ga je Vuk udario i tuca je pocela. Uskoro je polovina diskoteke izasla napolje a Vuka vise niko nije mogao da obuzda.
Kao da je nestao i poslednji gram samokontrole u njemu. Udarao je svakoga ko bi mu prisao i niko nije mogao da ga smiri.
"Vuce! Vuce!" Danijel i Milos su pokusavali da ga sklone iz te mase ali bezuspesno, svakog puta bi im se istrgnuo i nastavio da se tuce da tim deckom. Ruke su mu bile krvave a zglobovi na pesnicama ispucani.
Odjednom skorz neocekivano pojavila se Lea provlaceci se kroz masu i pokusavajuci da dodje do Vuka.
"Vuce!" Uhvatila ga je za ruku i okrenula prema sebi "Pogledaj me. Pogledaj me!" Povikala je i na njihovo iznenadenje njegove oci su se zaustavile na njoj.
"Zaustavi se. Moras da se zaustavis. Vrati se nazad!" Poput neke magije opustio je pesnice kao da ga je njen pogled smirivao i vracao nazad iz beznadja u koji je upao.
Kao da je njen pogled samo to i mogao a onda je konacno slomivsi se i ostavsi bez snage srusio na zemlju.
"Vuce!" Klekla je ispred njega drzeci svoje ruke na njegovim obrazima.
Bio je u nekoj vrsti transa a ona je pokusavala da ga vrati nazad, disao je ubrzano i nije mogao da se smiri.
"Pogledaj me." Drzala je njegov pogled na sebi "Moras da se smiris. Bilo je dovoljno za veceras. Disi, polako, disi."
"Ti si tu? Nisi otisla."
"Tu sam, Vuce. Otisla sam i vratila se, pored tebe sam."
YOU ARE READING
Leptir
RomanceZAVRSENA "Ti si moj prijatelj." "Prijatelj?" Nasmejao se iako mu uopšte nije bilo do smeha "Mi nismo prijatelji, Lea. Nikada nismo mogli da budemo samo prijatelji. Značimo jedno drugom mnogo više i ti to dobro znaš." Leontina je devojka koja nakon...