Öncelikle bu kitap beni değildir. Başka bir uygulamada olan hikayeleri okuyamayanlar için buraya geçirmek istedim. Bunu dikkate alarak okuyunuz lütfen teşekkürler
Maddy:Uyan
Maddy: Hala uyukladığını biliyorum kızım, kalk!
Riley: Ciddi misin Maddy? Saat 3...
Maddy: Bugün geç kalmamalısın
Maddy:Aaron sana yüksek profilli bir hastanın bakımı için terfi teklif edilicek.
Riley: Ne!Riley: Bu inanılmaz!!!
Maddy: Dürüst olmak gerekirse... Öyle olduğundan pek emin değilim.Riley: Bekle neden değil?
Riley: Paraya ihtiyacım olduğunu biliyorsun...
Maddy: Açıkçası hasta...
Maddy: Daha "özel" vakalarımızdan biri.
Riley: Bunun anlamı nedir?
Maddy: Bu, tam bir psikopat demek.
Maddy: Bunun senin dişine göre olduğunu biliyorum: ancak bu kararı çok dikkatli bir şekilde düşünmelisin.
Maddy: Yani, Roxanne' ye ne olduğuna bak...
Maddy: Lanet olsun, Aaron beni telefonda gördü...
Riley: Ne diyorsun sen?
Riley:Maddy!
Riley: Roxanne' ye ne oldu?
Telefonumu yastığın altına geri koyup, bıkmış bir şekilde söylendim:
Tipik drama kraliçesi, Maddy. Artık tekrar uykuya dalmama imkan yok.
Yataktan kalktım ve kendimi banyoya sürükledim. Eskimiş lambaların titrek aydınlığı, aynada korkunç görünmeme neden oluyordu. Berbat görünüyordum.
Mavi gözlerim, altlarında taşıdıkları çanta sayısıyla dünyayı gezmeye hazır gibiydiler ve koyu eflatun rengi saçlarım farklı yönlere doğru dağılmıştı.
Biraz makyaj ve üstün körü saç fırçalamasıyla düzelecek gibi görünmüyor.
Elbette, mor saçlı bir hemşire pek alışılagelmiş bir şey değildi, ama Aaron umursamadı.
Hastalarsa canlı rengi severdi...
Yüzümü yıkadım ve artık otomatikleşmiş olan rutinlerimi yaptıktan sonra iş için hazırdım.
Her şey aynı, değişen bir şey yok- Ah!
Ayak parmağına saplanan şeyi almak için eğilirken, acı içinde tek ayak üzerine zıpladım.
En sevdiğim kitaplardan biriydi.
Kapağı yıpranmış, çatlamış ve yaptığım sayısız kenar kıvrımlarından dolayı şişmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTUDAKİ JACK
General FictionHemşire Riley, psikiyatri koğuşundaki en kötü hastalardan biri olan Jackson Wolfe' a atandı. Wolfe'un çevresindeki herkes aniden ölürken, onun uğruna ölünecek kadar seksi olması da oldukça ironikti. Jakson, cazibesiyle Riley' i kendisine çekerken...