5.BÖLÜM (YAŞAYAN ÖLÜLER)

37 6 0
                                    

                 

Hislerim yavaş yavaş geri döndü.

Altımdaki minderin yumuşak kabarıklıkları.

Hastanenin sterilize edilmiş kokusu.

Viziltılı floresan ışığının göz kapaklarımdan sızması.

Konuşma parçaları...

... Zonklayan ve fırıl fırıl dönen bir baş ağrısı.

"Siktir et beni," diye sızladım.

"Çok kötü durumdasın, tamam mı?"

Tekrar sızlandım.

Bu, şu anda duymak istediğim ses değil.

Bennet'in yüzünün üzerimde belirdiğini görünce gözlerimi kıstım. Zafer kazanmış gibi beni küçümsüyor görünüyordu.

Bennet"Onunla başa çıkamayacağını söylemiştim," dedi.

Kanepeden kalktım ama tansiyonumun düşmesiyle yıldızları görmeye başladım. Aaron beni sabit tutmak için elini uzatmasaydı hemen yere düşerdim.

"Sakin ol," dedi. "Jackson'ın ilaçları şaka değil."

Aaron bana bir şişe su verdi. Ne kadar susadığımı fark etmemiştim. Onu yudumlamaya başladım. Su boğazımdan aşağı kayarken, boğazımdaki rahatsızlık yüzünden yüzümü buruşturdum.

"Ne oldu?" diye sordum.

Aaron," Bir hemşire seni Jackson'ın odasında baygın halde buldu," dedi. "Jackson hemşireye onun ilaçlarını aldığını söylemiş."

Bennet, " Uyuşturucu çalmak federal bir suçtur Riley," diye ekledi.

"Kafayı bulmak için Jackson'ın ilaçlarını gerçekten alacağıma inanıyor musun?" Buna inanamıyordum.

"Peki, ne oldu?" diye sordu Aaron.

"Onları bana zorla içirdi."

Aaron be Bennet bakıştılar. Bennet onu uzaklaştırdı ve Aaron sadece iç çekebiliyordu.

"Riley, bence senin pozisyonun hakkında konuşmalıyız."

Hissettiğim uyuşukluk bir anda kayboldu.

Bennet, Aaron'ı, beni kovması için ikna etmeye çalışıyordu.

                         ~~~~~~~~~~

"Bunu yapabilirim," diye garanti verdim. O kelimelerin ağzından çıkmasına bile izin vermedim.

Aaron,"Jackson zaten bir kez senin gözetimin altından kaçtı, " diye hatırlattı.

"Ama bunun nedeni o..."

"Bennet'in de çuvalladığını biliyorum ama başka gerçekler de var. Onu çıkıp giderken izledim. Ve şimdi, seni odasında baygın halde bulduk." Aaron kafasını salladı. " Bu senin de güvenliğin için."

Belki uyuşturucunun sonraki etkilerindendir ama bunların hiçbiri bana mantıklı gelmedi.

"Jackson'ın üstesinden gelebilirim," diye ısrar ettim.

Bennet," Açıkçası yapamazsın," dedi. "Kabul et Riley, üstesinden gelemezsin."

Aaron tersleyerek," Sessiz ol Paul," dedi. Bennet sessizliğe büründü ve yüzü kıpkırmızı oldu. Aaron kendimi savunmamı bekledi.

Derin bir nefes aldım.

Yap ya da ara ver.

                         ~~~~~~~~~~

KUTUDAKİ JACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin