Birkaç dakika dolaştıktan sonra, sonumda ofisini buldum. Bir defa kapıyı vurduktan sonra açtım ve "Dr. Bennet!" diye seslendim.
İçerideki adam yüzünü bana döndü. Birkaç dosya ile yaptığı bir işin tam ortasındaydı.
Birkaç defa göz kırparak durdum.
O... Ateşli.
"Bana Paul deyin." Gülümsedi ve mükemmel beyaz dişlerini gösterdi. "Peki ya sen?"
Sesimi bulmam biraz zaman aldı. "Riley Frazier," dedim."Hemşire Roxanne'in yerine mi geçiyorsun ?"
"Demek Jackson'ın yeni hemşiresisin," dedi.
"Otur! Yeni kontratını hazırlayacağım."Onun karşısına oturdum ve kendisini incelemeye çalıştım ama başaramadım.
Otururken bile uzun boylu olduğunu söyleyebilirim. 1.80' den fazla. Dalgalı kuzgun rengi siyah saçları ve kusursuz bir çene hattı vardı.
Doktor önlüğüne rağmen belirgin kaslarını görebiliyordum. Birden kendime geldim. Önlüğünü düzeltmeye ve saçlarımı kulaklarımın arkasına doğru yerleştirmeye çalıştım.
Aaron bana yeni tıbbi asistanının bir süper model olduğunu söyleseydi en azında kendime daha fazla özenebilirdim.
"İşte al." Paul belgeleri bana doğru kaydırdı."Dikkatlice oku. Hazır olmadığın bir şeyi imzalamak istemezsin."
Güldüm
Bunun bir şaka olması mı gerekiyor?
Şözleşmeyi taradım. Her zamanki şeydi, sıra dışı bir şey değildi. İmzamı güvenle attım. Daha odaya girmeden kararımı vermiştim.
Ayrıca, her zaman Dr. Bennet ile çalışırsam, kesinlikle şikayet etmeyeceğim...
Kalktı ve bana bir anahtar seti verdi.
"Jackson'ın odasını koridorun sonunda ve sağında bulacaksın," dedi. "Oda 606."
Hayal kırıklığımı saklamaya çalışırken, "Bana katılmayacak mısın?" diye sordum.
Paul bana doğru baktı ve gülümsedi; kalbim zıplarcasına atıyordu.
"Ne kadar istesem de ilgilenmem gereken başka şeyler var. Merak etme, birbirimizi tanımak için daha çok zamanımız olacak."
"Yarın kahveye ne dersin?" diye cesurca sordum. Yaşadığımız 21. yüzyılda kadınların erkeklere çıkma teklif etmesi son derece doğaldır.
"Senin ikramın mı?" diye sordu, sırıtarak.
Masasından yapışkan bir not aldım ve numaramı karaladım. Ona doğru uzattım ama notu almak yerine bileğimi tuttu ve beni kendine doğru çekti.
Beni göğsüna yasladığında nefesim kesildi; güçlü kolları belimi kuşattı.
Kalbim aşırı hızlandı; burun deliklerim onun erkeksi kokusuyla doluydu.
Odun dumanı ve Çam...
"Saçında gördüğüm bir menekşe mi?" diye sordu.
"Bu koyu renkli bir lavanta, evet," diye kekeledim.
Nefesini kulağımda hissedebilmem için eğildi. Bir zevk ürpertisi omurgamdan aşağı doğru hareket etti.
Bunu yapmasına izin vermemeliydim...
Teknik olarak patronum.
"Bana karnavallarda aldığım pamuk şekerleri hatırlatıyor,"diye mırıldandı." Bu lezzetli."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTUDAKİ JACK
Ficción GeneralHemşire Riley, psikiyatri koğuşundaki en kötü hastalardan biri olan Jackson Wolfe' a atandı. Wolfe'un çevresindeki herkes aniden ölürken, onun uğruna ölünecek kadar seksi olması da oldukça ironikti. Jakson, cazibesiyle Riley' i kendisine çekerken...