Sonunda tüm kayıtlarını güncellemesi bitirince, Jackson'ın dosyasını bir kenara koydum.
Bugün şaşırtıcı bir şekilde iş birliği yapmış, ağrısız bir mayene ve kontrol için talimatlarımı sessizce takip etmişti.
"Keşke hep böyle olsaydın, hayat çok daha kolay olurdu," dedim.
Cevap vermemişti.
Kontrol sırasında Jackson'la konuşmaya çalıştım ama tüm konuşma girişimlerim buz gibi bir sessizlikle karşılandı.
Sadece beni izledi ve üzerimdeki bakışları,tüylerimi diken diken ettiJackson,Dedektif Ramirez'le yapılan sorgudan beri eskisi gibi değildi.
Kendine güvenen,ukala tavırlar girmiş;yerini sessizce,kara kara düşünmeye bırakmıştı
Bazen,Michelangelo'nun David'i gibi mermer bir heykel olduğuna yemin edebilirim.
Annesinin kalıntılarının ürkütücü fotoğrafları diğer cinayetlerle birleşti.
Jackson gerçekten herkesin düşündüğü psikopat katil mi?
Ona kesinlikle öyle davranıyorduk.
Oldukça ağır olan kısıtlamalara baktım.
Jackson'ın etrafındaki güvenlik önlemleri bir kademe yükselmişti.
Sadece banyoda kendini rahatlatmak zorunda kaldığında kelepçelerinden kurtulmasına izin verildi.
Odasının dışında 24 saat görev yapan güvenlik görevlisi vardı.
Jackson'ın Dave'i öldürdüğüne dair bir kanıt bulamasalar da riske girmediler.
Jackson sonunda konuştuğunda odadan çıkmak üzereydim.
"Neden hala buradasın?"diye sordu.
Durakladım,bakışlarıyla karşılaşmak için döndüm.
"Aslında gitmek üzereydim"
Jackson,"Aklı başında herhangi bir kişi,şimdiye kadar transfer talebinde bulunmuş olurdu," dedi. "Hemşire olman gerektiğine emin misin Riley? Senin de benim gibi yatağa bağlı olman gerektiği hissine kapılıyorum."
Aklımda belirmeye başlayan, bir yatağa bağlı olduğum ve Jackson'ın üzerimde olduğu görüntüyü aklımdan uzaklaştırdım.
"Şaşırtıcı olan şu ki bunu ilk kez duymuyorum"dedim.
Jackson gerçekten meraklı,dürüst duygusal görünüyordu;beni hazırlıksız yakaladı. Akıl oyunlarına çok alışmıştım.
"Eğer tayin istersem, bir sonraki kişiye de aynı dehşeti yaşatacağını biliyordum."
"Tek sebep bu mu?"Sesinin tonu değişti. Daha derin geliyordu. Boğuk.
Daha seksi
Gözümü kırptım.
Beynim için deli gömleği yapıyorlar mı? Çünkü gerçekten ihtiyacım var.
"Sanırım merak ediyorum," diye itiraf ettim. "Seni neyin harekete geçirdiğini görmek istiyorum."
Jackson'ın dudağı seğirdi. Her zamanki kişiliğinin bir kısmı hayata döndü. "Gerçekten o kadar ilginç miyim,Pamuk Şeker?"
"Tabii"dedim. "Bunu farklı algılamanı istemem. Bahsettiğim, profesyonel bir merak."
"Ya?"derken, ikna olmamış gibi görünerek kaşlarını kaldırdı.
"Aynen. TV kanallarında gezinmek ve Discovery Channel' da bir 'Nasıl Yapılır?' belgeseline rastlamak gibi. Bu tür bir merak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTUDAKİ JACK
Fiksi UmumHemşire Riley, psikiyatri koğuşundaki en kötü hastalardan biri olan Jackson Wolfe' a atandı. Wolfe'un çevresindeki herkes aniden ölürken, onun uğruna ölünecek kadar seksi olması da oldukça ironikti. Jakson, cazibesiyle Riley' i kendisine çekerken...