25.BÖLÜM (KARDEŞÇE AŞK)

3 1 0
                                    

vücuduna bakarken, çoktan felç olmuştum ve yüzümden yaşlar akıyordu.

Neden daha çabuk gelmedim?

Tıpkı kızgın Dave gibi gözüküyor...

Oldukça acımasız sahnelere görmeye alışkındım... Ama bu şekilde katl edilmelerine asla alışamazdım.

İlki, Roxanne'ın kalbiydi. Şimdi, Maddy'nin gözleri... Eskiden çok canlıydı... Şimdi sadece boş delikler...

Neden korkusunu daha ciddiye almadım?

Buraya gelmeye karar verdiğimde, gerçekten kötü bir şey bulacağımı düşünmemiştim. Bütün yol boyunca kafamın içinde homurdanarak, isteksiz bir şekilde geldim.

Neden, neden, NEDEN!!?

Gözlerimi, kana bulanmış yatak örtüsünden en iyi arkadaşımın çeşidinden ayırdım...

Dairenin salonuna geri döndüğümde, arkamdaki yatak odasının kapısını kapattım. Maddy'nin cesedini bir daha böyle görmek zorunda kalmamak için kapının tam olarak kapandığından emin oldum.

Ajan Flint'in numarasını aradım.

"Riley?? " diye sordu uyuşuk bir sesle.

"Ajan Flint. Bir cinayet  daha işlendi. "
Sesimin bu kadar sakin çıkması bana süpriz oldu. Henüz idrak edemedim.

"Nerdesin? " diye sordu.

Ona adresi verdim ve o gelene kadar kalmamı istedi. Hastanedeki "kurtarma" ma geldiğinde, beni Ezra'ya doğru nasıl yönlendirdiğini hatırladım.

Neden hep bu şekilde olmalı?

Eve koşmak ve asla arkama bakmamak istedim ama derinlerde bir yerde hissediyordum... En iyi arkadaşıma karşı bir görevim vardı.

Ona bunu yapan kişiyi düşündüğüm zaman öfkeden kanın beynime yükseldiğini hissettim...

Jack'le görüştüğü konusunda yanıldığına eminim! Yanılmak zorundaydı...

Damarlarımda soğuk bir korku vardı. Yine de bölgedeydi... Ve hala yapacak bir şeyi olduğunu söylemişti...

Suçluluk duygusu üzerimden geçti ve uyuşmuş bir şekilde kanepeye yığıldım.

                         ~~~~~~~~~~

Ajan Flint geldiğinde, sessizce oturuyordum. Açık kapıdan girerken bana başıyla kısa bir selam verdi: "Riley..."

Onu Ajan Scott talip etti. "Bayan Frasier..."

"Merhaba, " dedim.

Bir dakika sonra Özel Ajan Ezra tarafından takip edildiler.

Onu gördüğüme sevinmedim ve Ajan Flint onu aradığı için üzgündüm. Ama görünüşe göre yüksek rütbeli Ajan oymuş.

Son toplantımızı düşünerek, göz teöası kurmadım...

FBİ ajanlarına, Maddy' nin yatak odasına doğru başımla işaret ederek, "İçeride" dedim.

Ezra, diğer odadan, "Cesedi böyle mi buldun? " diye sordu.

Maddy'nin şu anki durumundaki görüntüsüne kendimi tekrar maruz bırakmak istemediğim için kanepede oturdum. "Ben... Onu ters çevirdim. Yüzü aşağiya doğruydu, " diye açıkladım.

Ajanların kendi aralarında mırıldandığını duyabiliyorum. Ezra emirler veriyor gibiydi.

Ajan Flint salona tekrar girdi ve benim kişinin karşısındaki sandalyeye oturdu. "Ev arkadaşı var mıydı? " diye sordu.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 16 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KUTUDAKİ JACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin