Kutuya yerleştirilmiş kanlı organa bakmıştı.
Bir hemşire olarak, ameliyatlar sırasında yardımcı olurken payıma düştüğü kadar organ görmüştüm, ama bu farklıydı.
Bu bir meslektaşımın kalbiydi.
Roxanne'in olmalı! Ama neden bir vücudunu bu şekilde parçalasın ki?
Paketlenerek kağıt mendillerin üzerinde, kanlar içinde bir hediye olarak sunuldu. Kutuya tutturulmuş bir hediye kartında şöyle yazıyordu: "Kalpleri çalan tek kişi sen değilsin. İşte Roxanne'inki. :)
Vücuddan uzun süredir ayrı kalmış gibi durmuyordu.
Jack kutuyu kapattı ve gözümün önünde ayırdı ama son zamana kadar Roxanne'in şimdi cansız olan bedeninin damarlarına kan pompalayan o yumuşak kütleyi,aklımda canlandıracak duramıyordum.
"Hadi," dedi Jack, yatak odasına doğru hareket ederken. "Toplanma zamanı."
"Ne? Yavaşla bakalım! Bu ne anlama geliyor?" diye sordum.
"Sence ne anlama geliyor?" diye sordu, küçümseyici bşr tonla. "Katil, nerede olduğumuz biliyor."
Ya öyle ya da... Bunların hepsi Jack'e daha fazla güvenmeli sağlamak için bir oyun.
Pencereden dışarı baktım ama paketin teslimatçısı çoktan gitmişti.
Jack'in arkasından yatak odasına girdim. Elbiselerini spor çantasına atıyordu.
Sanırım bu eşyaların hiçbirini bana ait olmadığı için toplanmaya gerek yok.
Ona güvenmem için beni korkutabileceğini düşünmeli...
Jack yukarıya baktı. "Hazır mısın? Gidiyoruz."
"Nereye?"
"Seni eve götürüyorum!" diye cevap verdi Jack.
"Buradan çıkmalıyız."Ama... Korunmak için burada olduğumu sanıyordum..."
"Öyleydi. Belli ki bu ters tepti."
Jack'e hala tam olarak güvenmiyordum. Dün gece, on güvenmeyi seçtim... Ama meslektaşımın kalbini almak bazı şeyleri değiştirmişti.
Jack sadece yakışıklı bir yabancı değildi. Muhtemelen bir psikopattı.
Bu noktada tereddütünün aptalca göründüğünü biliyordum, ama... Her şey biraz fazla uygundu.
Roxanne'in kalbini görmenin ani şoku, hiç düşünmeden kaçmak istememe neden oldu ve Jack' in bunu önceden hesaplayıp hesaplamadığını merak ediyordum.
Daha önce şüphelerim vardı.
Neden şimdi gitmelerine izin vereyim ki? Gerçekten ne değişmişti?
Bir gün onun tutmalıydım. Ertesi gün soru sormadan isteyerek onu takip etmem mi gerekiyor?
Dün gece onun sevgilisiydim. Peki ya şimdi?
Biz hastaneden bu kadar uzaktayken ve Jack bu kadar dikkatliyken, katil bizi nasıl buraya kadar edebilirdi?
Jack'in kalbi teslim eden bir suç ortağı olabilir mi?
Ya da biz kasabadan ayrılmadan önce kendi kendisine göndermiş olabilir mi?
Haberlere göre, ben onun suç ortağıyım!
Beni manipülasyon ağına karıştırmaya çalışarak, asla çıkmamalı mı istiyor?
Jack bir an için toplamayı bıraktı ve kapıda hareketsiz durduğum yere doğru yürüdü.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTUDAKİ JACK
General FictionHemşire Riley, psikiyatri koğuşundaki en kötü hastalardan biri olan Jackson Wolfe' a atandı. Wolfe'un çevresindeki herkes aniden ölürken, onun uğruna ölünecek kadar seksi olması da oldukça ironikti. Jakson, cazibesiyle Riley' i kendisine çekerken...