Bölüm çok gecikti farkındayım çok yoğundum. Ama şimdi sıralı gelicek emin olabilirsiniz bu yüzden özür dilerim. İyi okumalar 🩷
Özel Ajan Ezra şimdi hatırlıyorum...
Ajan Flint ve Scott'ın benimle ilk görüştüklerinde tartıştıklarını duyduğum adamın adı buydu.
Bir anda da ireme gelmişlerdi. Ken'in uyuşturucuyla ilgisi olduğunu sanıyordum...
Ajan Flint aramak istemişti... Ezra' yı
Ama Ajan Scott onun serseri bir mayın olduğu konusunda uyarmıştı
Yanlış Wolfe kardeş üzerine mi bahse girdim?
Jack'in ikiz kardeşinin FBI ajanı olduğuna inanamadım. Hiç mantıklı değildi. Peki... Katil kimdi? Mide bulanı dalgasının üzerime gelmekte olduğunu hissettim.
Midem takla atıyordu ve ağzım tükürükle doluyordu.
"Tamam Riley... " Ajan Flint başladı. "Ne yapacağını biliyorsun"
"Evet? " diye sordum. Ellerim kucağımda terliyordu.
"Sana bir dizi sorucaz ve bu sefer dürüstçe cevap vereceksin. Bu bir şaka değil"
Şaka olmadığını biliyorum. Bu...
Terleme yoğunlaştı ve ellerimi eteğime sildim.
"Daha önce yalan söylediğini biliyoruz, " dedi Ajan Scott. "Jackson'ı korumaya çalıştığını da anlıyoruz. Bize yardım etmeye karar verirsen, sana karşı hala hoşgörülü olabiliriz. " Yoksa... "
Doğru olabilir mi? Jack gerçek katil olabilir mi?
Esra'ya baktım. Gözlerinin kardeşininkiyle aynı - zaten bildiklerini çözmeye çalıştım...
Dünyam o kadar amı ve tamamen altüst olmuştu ki kendi anılarından şüphe etmeye başlamıştım...
Ne diyeceğimi bilemedim. Artık kimse bana inanmıyordu. Ne Aaron, ne de kendi kardeşim... Ve şimdi de FBI...
Eğer katil Jack değilse, o zaman kim?
" Sanırım önce bir avukatla konuşmak istiyorum. Haklarım var. FBİ, en azından protokole uymak zorunda...
Ajan Flint ve Scott bir bakıştılar.
"Tamam" dedi Ajan Scott. " Bir hukuk müşaviri atanmasını sağlayacağız ve bu konuşmaya yarın devam edeceğiz. "
Omuzlarım gevşedi ve rahat bir nefes aldım.
"Ne? dedi Ezra. " Hayır! "
Diğer iki Ajan ona baktı.
Ajan Flint konuştu, "Ezra, yapmak zorundayız... "
"Hayır, dedim! " diye bağırdı Ezra. "Siz ikiniz, protokolün kölesisiniz ve bu sizi nereye getirdi?
Cevap vermediler; sadece ona baktılar.
Ajan Scott, Ezra hakkında konuştu. " Gördün mü Flint? Söylemiştim sana onun böyle çok şey olduğunu...
"Çok... Ne? " diye sordu Ezra. "Çok mu etkili? Kayıtları karşılaştırmak ister misin Scott? "
Ajan Scott nefesi altında bir şeyler mırıldandı; duyulamayacak kadar sessizdi.
Bir duraklama oldu ve Ezra dedi ki; "Şimdi, eğer ikiniz bunun için burada olmak istemiyorsanız, işte kapı... " kafasıyla işaret etti.
Önce Ajan Scott gitti, ardından Ajan Flint.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTUDAKİ JACK
General FictionHemşire Riley, psikiyatri koğuşundaki en kötü hastalardan biri olan Jackson Wolfe' a atandı. Wolfe'un çevresindeki herkes aniden ölürken, onun uğruna ölünecek kadar seksi olması da oldukça ironikti. Jakson, cazibesiyle Riley' i kendisine çekerken...