24.BÖLÜM (GECENİN GEÇ SAATİ) ❤️‍🔥❤️‍🔥

14 2 0
                                    

Figür öne çıktı ilk başta onu küçük bir çığlıkla tanıdım.

Kollarına atladım... Jack!!

O anda, Ezra'ya hiç benzemiyor gibi göründü.

"Burada ne işin var? " diye sordum. "Benim için geri dönmeyeceğini sanıyordum. "

"Sana bunları düşündüren neydi Pamuk Şeker? " diye sordu Jack. Yatakta oyunlar oturmamı söyleyen gözleri, benimkileri deliyordu.

"Telefonda, sen... "

Jack'i son gördüğümden beri o kadar çok şey olmuştu ki ne düşünmem gerektiğini bilmiyordum. Ama umurumda değildi. Sadece bana sarılmasını ve her şeyi halledeceğinin güvencesini vermesini istiyordum.

Belki de Ezra haklıdır. Belki de eğer Jack...

"Sorun ne? " Diye sordu Jack. "Gergin görünüyorsun. "

Gözlerinin içine baktım. Odada o kadar az ışık vardı ki kömür siyahı görünüyorlardı. Jack ve kardeşi aynı görünüşe sahiplerdi; ancak, onun tarafından görülmek tamamen farklı hissettiriyordu...

"Ezra'yla bir sorgulamadan yeni geldim. "

Jack kolumu okşadı. "Özür dilerim Riley."

Gerçekten konudan kaçamıyorum...

"Senin suçlu olduğunu düşünüyor ve benim bildiğimi düşünüyor. "

"Ya öyle ya da... O suçlu... " dedi Jack. "Ama öz kardeşimin bir seri katil olabileceğini pek sanmıyorum"

"Hayır, " dedim. "Ezra, bir FBI ajanı. "

Jack bir an için sessizdi. "Öldürüldüğünde kolluk kuvvetleriyle çalışıyordu. Kendi ölümünü uydurabileceğini hiç düşünmeden kabul ettiğim için kendimi aptal gibi hissediyorum. Mükemmel bir kılıf... "

"Ne için mükemmel bir kılıf ? "

"Bilmiyorum. Herhangi bir şey, gerçekten. "

"Bana ondan bahset, " dedim.

Jack, dalgın bir şekilde, parmaklarını saçımda düzenli bir ritimde hareket ettirirken, bir an için sessizdi. "Babam bizi ayırdı. "

Jack şöyle devam etti: " O bizim öz babamız değil... Adı Brady Wolfe. O ve annem, bir süre, şirket mirası için bir varış yapmak istediler ve sonra bir gün annem, ikizlere hamile kaldı... "

Jack'in sesi hamdı. Sanki bu hatırlama eylemi ona rahatsızlık veriyordu. "Onlarınki mantık evliliğiydi, aşk değil. Annemin sevgilisinden asla vazgeçmediğine dair söylentiler duyduk."
Derin bir nefes aldım.

Bir ebeveynin çocuğuna zarar vermesinin birçok yol vardır...

"Doğru olduğuna emin misin? " diye Jack'in eline uzanarak sordum.

Jack, " Emin değilim ama inanıyorum, " dedi. "Brady, Ezra ve beni her zaman birbirimize karşı yarışmaya teşvik etti. Şüphesiz, hangimizin şirketi miras alacağımıza karar vermeye çalışıyordu. "

Jack elini sıkarak kapattı ve parmaklarımı kıstırdı. "Ezra'nın olmasına karar verdiğinde... İşte o zaman, beni ilk defa akıl hastanesine gönderdi. "

"Sebebsiz yere mi ? " diye şaşırarak sordum.

"Ben onların 'sorunlu çocuk' dedikleri kişiydik ama enstitüde maruz kaldığım istismar, ne kadar az insanın güvenilir olabileceğini gösterdi bana. "

"Diğer hastalar nedense benden nefret eder gibiydi. Personel bile... "

Jack sessizliğe gömüldü ve devam etmesi için ona baskı yapmadım. Bana güvenmesine sevindim ama kendini açıklamasına gerek yoktu.

KUTUDAKİ JACKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin