"Beş dakika..." dedi güvenlik görevlisi. Ona verdiğim parayı cebe indirdi ve Jack'in yüksek güvenlikli hücresinin kapısını açtı
İşe yaradığına sevindim ama umarım bu paraya değer...
Ken'den bu adamın rüşvete açık olabileceğini öğrenmiştim. Çok fazla kumar borcu olduğu söylentisi doğru görünüyordu...
Odaya girerken titriyordum. Ne beklediğimi bilmiyordum.
Jack yatakta oturmuş ve başı aşağı doğruydu. Ven girerken, yavaşça yukarı baktı.
"Riley?" diye sordu.
"Merhaba Jack," dedim. "Ne oldu?"
"Ben sadece... Sanırım yakalandım. Başka bir kurbanın peşinden gidiyordum ama öldürmek için ortaya çıktığımda... etraf polislerle çevriliydi.
Ne oldu?!
Yüzüm şokuma ihanet etmiş olmalı.
"Sorun ne?" diye sordu Jack. "Sonunda yakalandığım için mi şaşırdın?"
"Sen neden bahsediyorsun Jack?"
Mükemmel hizalamamış dişlerini sergileyerek bana sırıttı, "Ne?"
"Sen katil değilsin!"
"Hadi Riley. Ne düşündün?"
Bence işlemediğin bir suç için teslim oluyorsun...
Yatağa yaklaştım ve Jack'in omzuna bir el koydum. Dokunuşumun altında gerildi ama omuz silkmedi. Gözlerimin içine baktı ama bir şeyler farklı hissettirdi.
Uyuşturucu falan mı kullanıyor?
Jack'in gözleri aynı koyu, çikolata kahvesi görünüyordu ama içlerindeki bakış hissediyorum aynı değildi.
"Jack" dedim. "Sorun ne?"
"Bir sorun yok," dedi. "Aslında beni görmeye gelmene sevindim. Otur.
Onun yanına oturdum. Altımdaki ucuz yatağın yaylarını hissedebiliyordum. Bu yatakta uyumak imkansuz olmalı!
"Şimdi, Riley..." Jack söze başladı, ifadesi hala tüylerimi ürpertiyordu. "Neden bana hatırlatmıyorsun..."
Onun sözlerini pekiştirerek, "Neyi hatırlayacaksın?" dedim.
Jack durakladı. "Sadece bilmek istedim... Sence ne kadar süre alacağım?"
"Ne demek istiyorsun?"
"İtiraf edersem... Sence ne kadar süre alacağım?"
"Neyi itiraf edeceksin?"
Neden bahsediyor bu? Beni masum olduğuna ikna etmek için o kadar zaman harcadıktan sonra, bana suçlu olduğunu söylüyor!
Jack'in kaşlarını çattı.
Onun tuhaf tavırlarını görmezden gelmeye çalışarak, "Jack..." dedim. "Seni çok özledim. Yakalandığını duyduğumda, beni görmek istemeyeceksin diye korktum."
"Neden olmasın?" diye sordu ve bacağıma elini koydu.
"Telefondaki konuşmamızdan sonra..."
Jack hızlı bir şekilde cevap verdi, "Doğru, tabii ki... Bunların hiçbirini kastetmedim.
"Yapmadın mı?" diye sordum.
"Peki..."diyerek başladı Jack.
Daha fazla bekleyemem. Açıklamasını bir öpücükle böldüm. Şaşırmış hissetti ve ben de uzaklaştım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KUTUDAKİ JACK
Narrativa generaleHemşire Riley, psikiyatri koğuşundaki en kötü hastalardan biri olan Jackson Wolfe' a atandı. Wolfe'un çevresindeki herkes aniden ölürken, onun uğruna ölünecek kadar seksi olması da oldukça ironikti. Jakson, cazibesiyle Riley' i kendisine çekerken...