0.1 arda güler.

5K 81 98
                                    

~yıldızlar kayar, sensin ilk dileğim~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~yıldızlar kayar, sensin ilk dileğim~

"Alkol?" Alper'in sorduğu soruya Sema benim için cevap vermişti.

"Yok o içmiyor." Yüzümde hafif bir tebessüm belirmişti, eskiyi hatırlamıştım.

Alper onu onaylayıp Arda'ya döndü. O sırada Sema kaşla göz arasında omzumu sıvazladı, destek olurcasına. Ona gülümsemekle yetindim.

Alper'in sesini duyunca o tarafa baktım.

"Sen içiyor musun?" Arda o sıra bana bakıyordu ve surat ifadesinden Alper'i duymadığı belli oluyordu. Bu sefer ben seslendim ona.

"Arda?" Kendine geldiğinde ağzından "hı?" diye bir ses çıktığında çok komik görünüyordu, kendimi gülmemek için zor tutmuştum.

Arda, Alper'e dönüp elindeki içeceklere baktı.

"He yok sağol, alkol kullanmıyorum." Alper onu da onaylayıp Sema ile beraber içmek ve yalnız kalmak için başka bir masaya geçmişlerdi. Arda ile yalnız kaldığımızda tekrar bana kitlendiğini görmüştüm.

"Bir şey mi diyeceksin Arda?"

"He yok, pardon rahatsız ettiysem." Ona garip misin bakışı attıktan sonra konuşmaya başladım.

"Yok, rahatsız olmadım. Sadece, sanki bir şey diyecekmişsin gibi bakıyordun. Ne diyeceksen çekinme, söyleyebilirsin."

Kafasını salladı ve biraz bana doğru eğildi. Az önce yüksek sesli şarkı yüzünden birbirimizi duyabilmek için bağırarak konuşuyorduk, büyük ihtimalle onu daha iyi duyabilmem için bunu yapmıştı. Sadece, sanki biraz fazla yaklaşmıştı?

"Aslında az önce Alper sana alkol içip içmeyeceğini sorduğunda, neden Sema cevap verdi ve sanki yanlış bir şey yapmış gibi baktı Alper'e?"

Nasıl cevap vereceğimi şaşırmıştım. Aslında böyle bir şey sormasını beklemiyordum. Ne söyleyebileceğimi kafamda tartarken tekrar konuştu.

"Özel bir şey sordum sanırım, kusura bakma. Sormadım say?" Masum bakışlarıyla yüzümde bir tebessüm belirdi. Gözlerinin saniyelik dudaklarıma indiğini fark ettim.

"Dışarı çıkalım mı? Burada konuşulacak bir şey değil." Ona sorar gözlerle bakarken o da gözlerimin en derinine bakıyordu.

"Olur. Bana fark etmez." Dediğinde gözlerim Sema'yı aradı. Dışarı çıkacağımızı ona da söyleyecektim. Onu bulduğumda o da onu aradığımı fark etmiş olacak ki elini havaya kaldırdı. Arda'dan müsaade istediğimde beni bekleyeceğini söyledi. Bende hızlıca Sema'nın yanına gittim.

imagine with footballersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin