0.7 ferdi kadıoğlu.

3.6K 70 116
                                    

~seni gördüm rüyamda, huzurla doldum~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~seni gördüm rüyamda, huzurla doldum~

Sabahtan beri burnumu çekiyordum. Ortalıkta battaniye ile yürürken ise kaç kere düştüm unuttum. Üşüyorum ne yapayım.

Salonda öylece oturmuş Müge Anlı izlerken telefonum çalmıştı. Halbuki en heyecanlı yeriydi. Müge ablam bulmuştu altınları kimin çaldığını.

Telefonumu elime alıp baktığımda Ferdi olduğunu gördüm. Bekletmeden açıp kulağıma dayadım.

"Sevgilim?" Hâlâ oturtamadığı aksanına kıkırdadım. Sesi huzur verirken gözlerim kendiliğinden kapanmıştı.

"Efendim sevgilim?" Sesim düzgün çıksın diye uğraşmıştım. Ama o yine de anlamıştı.

"Hasta mı oldun sen? Sesin bir garip geliyor." Eğer evet deseydim buraya gelirdi. Ama ona da bulaştırırsam kötü olurdu.

"Üşüttüm sadece. Önemli bir şey değil." Gerçekten de değildi aslında, ben abartıyordum.

"Sesin pek öyle gelmiyor ama. Yanına gelmemi ister misin?"

"Ha yok. Yok gelme." Aniden çıkışmamla göremesem de kaşlarının çatıldığını hissetmiştim. Kaşlarını çatınca da ayrı bir çekici oluyor kocam yani.

"O zaman geliyorum. Ben gelene kadar kendine iyi bak." Yüzüme kapattığında hem sırıtıyordum hem de gelirse ve ona da bulaştırırsam diye endişeliydim.

Çok geçmeden anahtar sesi duyduğumda gülümsemiştim. Aynı evde yaşamıyorduk ama evlerimizin anahtarları birbirimizde vardı.

Salona girdiğinde endişeli gözleri beni bulmuştu. Hemen yanıma gelip koltukta dibime oturduğunda biraz geri çekildim. Kaşlarını çattığında sorgular bir bakış atmıştı.

"Bulaşmasın sana." Dediğimi umursamayıp aramızdaki küçücük mesafeyi kapattı. Elini alnıma koyduğunda ateşim olup olmadığını anlamaya çalışıyordu.

"Anlayamadım ben." Dediğine kahkaha attığımda o ise dik dik yüzüme baktı.

"İçeride ateş ölçer olacaktı." Ayağa kalkacağımda benden önce davranıp ayağa kalktı.

"Nerede?"

"Mutfakta. Sağ taraftaki üst dolaptaydı sanırım." Başıyla onaylayıp mutfağa gittiğinde ben de kumandayı bulup duraklattığım bölümü açıp Müge Anlı izlemeye devam ettim.

Geri geldiğinde önce bana baktı sonra televizyona.

"Müge Anlı mı izliyorsun?"

"Evet bak çok heyecanlı. Altınları kimin çaldığını arıyoruz. Sen de gel?" Dediğime gülüp yanıma geldi. Ateş ölçeri alnıma tuttuktan sonra gelen sesle tekrar çekip baktı.

"37,7 diyor. O kadar yüksek değilmiş en azından."

"Ben dedim sana, basit bir üşütme." Bana ters ters baktı.

imagine with footballersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin