~söyleyin bana, ölür mü insan aşkından?~
Gözümü açtığım gibi yanımda yatan bedene çevirdim. Yüzümde anında bir gülümseme peydah oldu. Biraz doğrulup başımı elime yasladım ve onun yüzünü izlemeye başladım.
Boşta kalan elim saçlarını bulurken okşamaya başlamıştım. Biraz kıpırdanıp gözlerini açtı ve bana baktı. Aynı benim gibi o da gülümserken eğilip yanağına bir öpücük kondurmuştum.
"Bakıyorum da bayağı neşelisin?"
"Evet, hem de hiç olmadığım kadar." Bu hâlime gülüp o da yattığı yerde doğrulmuştu.
"Hm, peki bu mutluluğunun sebebi dün gece olabilir mi?"
"Bir düşüneyim..." Yüzündeki gülümsemeyle beni izliyordu.
"Bence olabilir?" İkimizde kahkaha atarak gülmüştük.
"Uykum var."
"İzinli değil misin zaten, uyuyabilirsin?" Kaşlarını kaldırıp kafasını olumsuzca sallamıştı.
"Sensiz olmaz."
"Bence tek başına uyuyabilecek yaştasın koca adam?" Dediğim şeyleri umursamadan kafasına tekrar yastığa koymuş beni de kendi ile beraber yatırmıştı.
"Böyle çok daha iyi." Belime sardığı kolları yüzünden hareket edemiyordum.
"Gerçekten uyuyacak mısın? Öğlen oldu." Kafasını kaldırıp bana bakınca bende ona doğru eğilmiştim.
"Kokun insanı mayıştırıyor." Kıkırdayıp kalkmak için bir harekette bulunmuştum.
"O zaman ben kalkayım, sende uyumazsın böylece."
"Onu kastetmiyorum. Dur durduğun yerde." Daha sıkı sarılmasıyla tekrar başımı yastığa yasladım.
"Çok sıkıcısın." Aniden söylediğim şeyle tekrar bana dönmüştü.
"Öyle mi? İlk günden şikayetlere de başladık demek?"
"Tüm gün yatacak mıyız ya?" Kendimi savunmak için söylediğim şey ona göre yeterli olmamıştı ki; başını tekrar yastığına gömmüştü.
"Evet?"
"Acıktım." Bıkkınlıkla kalkmıştı yataktan. Bende gülerek kalktığımda bana yandan bir bakış atıp banyoya yöneltmişti adımlarını.
"İndir o bakışlarını!" Söz dinleyip indirdiğinde daha çok gülmüştüm.
"Gülme. Zaten şurada ne güzel uyuyacaktık ona da izin vermedin." Gitmeden aklına bir şey gelmiş gibi tekrar bana dönmüştü. Ne olduğunu soramadan dudaklarıma bir buse kondurup gitmişti.
•••
kısa oldu yaa...
oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayınn
@eys1903 baya beklettim seni askım kusura bakma lütfen
şöyle bir şeye ihtiyacım olduğunu bu yazıyı görene dek bilmiyordum...
yürüdüğümüz yol şampiyonluğun yolu.
sen bu sene şampiyon olacaksın... 💛💙
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imagine with footballers
Teen Fictionsevdiğim futbolcular ve sizinde istediğiniz futbolcular hakkında tek bölümlük hikayeler yazıyorum #1 footballers & #1 soccer