2.6 joaquín correa.

2K 57 78
                                    

~aşk vermiştim, ne yaptın ?~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~aşk vermiştim, ne yaptın ?~

Anahtarla açtığım kapıdan eve girdiğimde elimdeki torbaları yere bırakmıştım. Oldukça ses çıkartmış olmama rağmen Joaquín hala seslenmemişti. Torbaları alması için tam onu çağıracaktım ki yatak odasından gelen seslerle kaşlarım çatılmıştı. Sessizce odaya yaklaştığımda işittiğim kadın sesiyle elimi hızla ağzıma götürmüştüm.

Aralık olan kapıdan içeriye bakmaya cesaret ettiğimde gördüklerime hazır değildim. Yatak odamızda, yatağımızın içinde sevgilimi başka bir kadınla çıplak bir halde görmeye, hiç hazır değildim.

Kendimi kontrol edemeyip ağzımdan bir hıçkırık kaçtığında beni duymuşlardı. Joaquin hemen ayaklandığında ayakta zor duruyordum. Gördüklerimi beynimden silmek istiyordum. Ayakta durabilmek için duvardan destek aldığımda kolumda bir el hissetmiştim. Hızla kolumu çektim. Gözlerim dolmuştu, etrafımı göremediğim için hızlı hareketlerle gözlerimi silmiştim.

"Y/N beni bir dinle lütfen." Susması için elimi kaldırıp ona doğru tutmuştum. Gözlerim arkasında, yataktan buraya bakan kızı buldu. İğrendiğimi belirten bakışlarla bakmıştım ona. Yaptığı şeyden utanmışa benzemiyordu. Daha fazla orada durmamak için hızla çıkmıştım evden. Asansörü beklemeden direkt merdivenlerden iniyordum. Onun sesini duyduğunda daha da hızlanmıştım.

Merdivenlerin sonuna geldiğimde beni kolumdan yakalayıp kendine çevirmişti. Altına bir şort geçirip gelmişti.

"Sana yalvarırım beni bir dinle." Elini kolumdan itmiştim. Başımı kaldırıp gözlerimi gözlerine dikmiştim.

"Ne zamandan beri birliktesiniz?" Sorduğum soru ile afallamıştı.

"Ne?"

"Cevap ver." Boğazını temizlediğinde düşünüyormuş gibi yaptı.

"2 aydır." Başımı sallamıştım bu cevabına karşı.

"2 ay." Yüzündeki pişmanlık benim için hiç bir şey ifade etmiyordu artık.

"Hatırlıyor musun, 2 ay önce doğum günümde gecenin bir vakti eve sarhoş bir şekilde gelmiştin." Hızla gözlerini kapatıp nefes verdiğinde gözümden bir damla yaş akmıştı. Yine de cümlelerimi devam ettirdim.

"Üstün başın dağınıktı, leş gibi kokuyordun. Daha önce hiç o kadar sarhoş olduğunu görmemiştim. O gün, sen duştayken biri aramıştı seni. Başta bakmadım, ama 4 kere aradı? En sonunda kim olduğuna bakmak için telefonu elime aldığımda sana attığı mesajları gördüm."

Ben onun gözlerinin içine bakarken o sürekli gözlerini kaçırıyordu.

"İyi misin?
Eve vardın mı?
Senin için endişeleniyorum.
Lütfen mesajlarımı gördüğünde bana dön."

Ağzımdan bir kahkaha çıkmıştı.

"Biliyor musun, beni aldatmış olabileceğin aklımın ucundan bile geçmemişti. Sana o kadar aşıktım ki, sana o kadar güveniyordum ki inan bana, bir gün olsun şüphe etmedim senden. Ama görüyorum ki kör kütük aşık olan tek kişi benmişim."

"Y/N öyle deme lütfen."

"Kes sesini." Ağladığını gördüğümde dudaklarım kıvrılmıştı.

"Neden ağlıyorsun? Senin her dediğine inanan, seni her şeyden çok seven, sana tüm sevgisini veren, buna rağmen ayakta uyuttuğun sevgilin gerçekleri öğrendi. Buna mı ağlıyorsun, yoksa zevkini böldüğüm için mi ağlıyorsun?"

"Hayır, hayır bak yemin ederim aklımdan hiç bir zaman öyle bir şey geçmedi. Ben seni seviyo-"

Attığım tokatla cümlesi yarıda kalmıştı. Acıyan elimi bir süre sallamıştım. Yanağının kızardığını gördüğümde daha fazlasını yapmak istedim.

"2 ay boyunca inandım bu cümlelerine, yetmez mi? Beni kandırdığın gibi kendini de kandırma." Arkamı dönüp gitmeden önce son bir defa yüzüne baktım.

"Beni sevmediğini daha önce söyleseydin keşke, bir de benimle uğraşmak zorunda olmazdın." Hızla kafasını sağa sola sallamıştı.

"Yemin ediyorum hiç bir zaman sevmedim onu, benim aklımda hep sen vardın."

"Aklında hep ben olsaydım başka kadınlara gitmezdin. Bir daha karşıma çıkma." Gözümden akan yaşları silmiştim. Onun için ağlamak yapacağım son şey bile olamazdı artık.

***

ihanet...

neden böyle yazdım bende bilmiyorum çok kurcalamayın oraları...

nedense çok aldatacak biri gibi geliyor bana...

Arda ilk maçına çıktıııııı !!!!!

gururlu bir anne gibiyim desem

oy vermeyi ve yorum atmayı unutmayınn

@selenszymanskii

aldatmak her zaman bir seçimdir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

aldatmak her zaman bir seçimdir.

imagine with footballersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin