2.5 pablo gavi.

3.4K 87 98
                                    

~kalbinin dışında, bekliyor içeri girmeyi~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

~kalbinin dışında, bekliyor içeri girmeyi~

İkizim Arda'yı izlemek için Real Madrid - Barcelona maçına gelmiştim. İkinci yarı başlamak üzereydi. Arda'nın da oyuna girdiğini görünce gülümsemiştim. Onu gördüğüm gibi hemen el sallamıştım. O da bana el sallayıp hızlıca girmişti oyuna.

Maç biraz sıkıcı geçiyordu. Golsüz beraberlik vardı. Real Madrid atağa geçmişti. Gol olacağını düşünmüştüm fakat kaleci tarafından kurtarılmıştı.

•••

Yapılan bir hata yüzünden gol yemiştik. İsminin Gavi olduğunu öğrendiğim bir çocuk gol atmıştı ve bu durum Real Madrid oyuncularının canını sıkmıştı, bunu anlamak zor değildi. Yüzü düşen Arda'yı gördüğümde biraz da olsa moral olsun diye ona öpücük atmıştım. Fakat hesaba katmadığım bir şey vardı, Arda'nın önünde Gavi denen çocuk duruyordu ve bu tarafa baktığı için büyük ihtimalle ona öpücük attığımı düşünmüştü. Yüzünde şaşkın bir ifade vardı bu yüzden.

Olayı yanlış anladığını fark edince elim hızla ağzıma gitmişti. O ise hâlâ bana bakıyordu. Arkadaşının onu uyarmasıyla tekrar oyuna dönmüştü fakat ben hâlâ rezil olmamın şokundaydım.

•••

Maç 2 - 1 bitmişti ve Real Madrid kazanmıştı. Deplasmanda olduğumuz için Arda'yı hızlıca görmeye, soyunma odalarının bulunduğu koridora gitmiştim. Sabırlı bir şekilde Arda'yı bekliyordum. Bu kadar uzun süren şey neydi?

"Bö!" Arkamdan gelen sesle irkilmiştim. Kim olduğuna baktığımda ise Gavi olduğunu görmüştüm. Beklemediğim bir şey olduğu için şaşırmıştım.

"Ne yapıyorsun?" Sırıtarak bana bakıyordu.

"Buraya nasıl geldin, yoksa sevgilim olduğunu mu söyledin? Ki maçta yaptığın hareket yüzünden buna inanmışlardır. Kızım sen ne yaptığının farkında mısın? Ne diye bana öpücük atıyorsun?" Dediklerini yine sakin ve sabırlı bir şekilde dinlemiştim fakat o sanki sakin olmama daha da sinirleniyordu.

"Sana öpücük atmadım." Kaşlarını çattı.

"Ne?"

"Basbayağı işte. Sana değil Arda'ya attım, ikizime yani."

"Bir dakika bir dakika, sen Arda'nın ikizi misin?"

"Belli olmuyor mu?" Ona elimle yüzümü göstermiştim. Normalde insanlar bizim birbirimize çok benzediğimizi söylerlerdi.

"Aslında yakından bakıldığında benziyorsunuz." Ona gözlerimi devirmekle yetinmiştim.

imagine with footballersHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin