~gel hadi n'olur, bana huzur ver~
Bir elindeki bira kutusuna bir de ona baktım.
"Bunu içmeye iznin yok ama senin?" Şaşkınlıkla yüzüme baktı.
"Pardon?" Gözlerimi kıstım ve onu baştan aşağıya inceledim.
"15, bilemedin 16 falansın. Yoksa 17 misin?" Ağzından histerik bir kahkaha çıkmıştı. Bu sırada istifimi hiç bozmadan ona bakıyordum.
"24 yaşındayım. Geçir şunu artık."
"Kimlik?" Hiç beklemeden cevap verdi.
"Yanımda değil." Bu sefer ben gülmüştüm.
"Hep öyle olur zaten." Bana sen şaka mısın der gibi bakıyordu.
"Bak, ben 24 yaşındayım tamam mı?"
"Tabii canım, rüyanda mı?" Sinirle alnını sıvazladı.
"Tamam, kimliğim yok ama başka türlü de kanıtlayabilirim." Hızla tekrar karşıma gelip konuşmuştu.
"Kanıtla o zaman." Telefonunu eline alıp bir şeyler yapmıştı. Google da ne aratıyordu?
Telefonla işi bittiğinde bana doğru tutmuştu.
"João Félix." Bir kaç fotoğrafa tıkladığında kendisinin tıpatıp aynısıydı bu fotoğraftaki kişiler.
"Hâlâ inanmıyorum ama sana. Futbolcu olman bu yaşta içki içebileceğin anlamına gelmiyor." Sabır çektirmiştim adama iki dakikada.
"Tamam, bak seninle bir iddiaya girelim mi?"
"Ne iddiasıymış o?"
"Madem bu kadar eminsin 18 altında olduğuma, eğer yaşım 18 den büyük çıkarsa benimle bir gece geçireceksin." Dedikleriyle gözlerimi büyütmüştüm. O ise doğruca suratıma bakıyordu. Tamam buraya kadar inanmamıştım 18 olduğuna. Ama şimdi işler değişmişti. Eğer yanlışsam ve o gerçekten 24 yaşındaysa, onunla bir gece geçirmem gerekiyordu.
"Kabul." Saniyeler içinde aldığım bu karardan saniyeler içinde de hemen pişman olmuştum.
Telefonunu tekrar açtığında fotoğraflardan çıkıp yaşının yazdığı yere girmişti. 99 doğumlu olduğunu görünce ağzım açık kalmıştı. O ise eli ile çenemi hafifçe yukarı doğru itip ağzımı kapatmıştı.
"Sen bu birayı boşver, bana evinin anahtarını ve adresini ver, işin bitene kadar seni orada bekliyor olacağım." Bu dediğine itiraz edemezdim. Kendi isteğimle onunla iddiaya girmiş ve sonucunda da kaybetmiştim. Cebimden anahtarımı çıkartıp ona uzattığımda yüzündeki gülümsemeye takılmıştı gözlerim. Adreside söyledikten sonra kapıya doğru yönelmişti.
"Görüşürüz güzel kız, umarım bugün çok yorulmamışsındır." Bana göz kırparak kapıdan çıktığında bugün başıma gelecekleri düşünmekten başka bir şey yapamamıştım.
***
Felix aşkkk
devamı yok maalesef...
fotoğrafta elinde redbull var ama siz bira gibi hayal edinn...
bu arada umarım böyle düşünen tek kişi ben değilimdir çünkü gerçekten bu çocuk bana hiç 24 yaşında gibi gelmiyor...
eğer isterseniz ikinci bir bölüm gelebilir ama şu anlık ben de pek karar veremedim bence böyle kalmalı, siz ne düşünüyorsunuz?
oy ve yorum yapmayı unutmayınnn
@White-Swan
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imagine with footballers
Teen Fictionsevdiğim futbolcular ve sizinde istediğiniz futbolcular hakkında tek bölümlük hikayeler yazıyorum #1 footballers & #1 soccer