~çünkü sen varsın diye~
"Şuraya oturabilirsiniz."
Dediğim yere oturup bana bakmaya başlamıştı.
"Tam olarak neresi ağrıyordu?" Eğilerek sağ ayak bileğine dokunmuştum.
"Biraz daha yukarısı." Elimi biraz daha yukarı kaldırıp ayağına hafif bir baskı uyguladığımda ağzından acıdığını belirten küçük bir inleme çıkmıştı.
"Topa vururken baya zorlamışsın." Tüm dikkati bendeyken ve gözlerini üzerimden hiç çekmezken bana ne yapacağımı şaşırtıyordu.
Elimi yavaş yavaş oynatırken tam olarak nerenin ağrıdığını anlamaya çalışıyordum.
"Peki burası ağrıyor mu?" Kafasını sağa sola salladığında ben de onu onaylayıp ayağa kalkmıştım.
"Siz bir saniye bekleyin ben geliyorum."
"Y/N." Kapıdan çıkmak üzereyken bana seslenmesiyle ona döndüm.
"Bir sorun mu var?"
"Y/N böyle yapma." Kaşlarım çatılmıştı.
"Ne yapmayayım?"
"Sanki iki yabancıymışız gibi davranma bana."
"Biz iki yabancıyız zaten Berat, bunu daha önce hallettiğimizi düşünüyordum?" Ayağa kalkıp tek ayak üstündeyken ellerime uzanmıştı. Ellerimi tutacağını anladığımda hızla kendimi geri çekmiştim.
"Y/N, yapma böyle."
"Berat şuraya oturur musun lütfen, ayağına krem sürmem lazım?" Başka bir şey demeden yerine oturmuştu. Hemen kremi yan odadaki dolaptan alıp gelmiştim. Tekrar eğildiğimde ayağını dizime koymuştum. Ağrıyan yere kremi dikkatlice sürerken gözlerini üzerimde hissediyordum. Sürekli bir şey söylemek için ağzını açıp sonra da geri kapatıyordu. Kafamı kaldırıp ona baktım. O zaten bana bakıyordu.
"Ne söyleyeceksin?"
"Y/N, ben eskisi gibi olmak istiyorum. Yine seni öpmek, sana sarılmak, seninle uyumak istiyorum. Seninle yatıp seninle kalkmak, seninle yemek yemek istiyorum." Dedikleri gözlerimi doldururken onun bunu görmemesi için kafamı eğmiştim. Hiç bir şey söylemeden kremi sürmeye devam etmiştim.
"Bitti." Ayağa kalkıp elimdeki kremi geri kutusuna koymuştum. Kremi ona uzatmıştım.
"Takım doktoruna söylersin, her gün antrenmandan önce ayağına sürsün. İki hafta boyunca. Eğer ağrı artarsa tekrar gelirsin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imagine with footballers
Teen Fictionsevdiğim futbolcular ve sizinde istediğiniz futbolcular hakkında tek bölümlük hikayeler yazıyorum #1 footballers & #1 soccer