UYARI ‼️
Bu bölüm aşırı derecede Fenerbahçe içermektedir. Eğer rahatsız olacaksanız veyahut 'hakaret' edecekseniz okumayınız.
~öyle kolay aşık olmam, ama...~
fenerbahce
BilgilendirmeAra transfer döneminde Profesyonel Futbol A takımımızın güçlendirilmesi için çalışmalarını yürüten kulübümüz; orta saha oyuncusu Joshua Kimmich ile transfer görüşmelerine başlamıştır.
Alman Futbolcu sağlık kontrolleri ve ileri görüşmeler için bugün İstanbul'a gelecektir.
Kamuoyunun bilgisine sunarız.
Fenerbahçe Spor Kulübü.
-
Yaklaşık 15 dakikadır elimdeki telefonla bakışıyordum. Gerçekten geliyor muydu yani? Joshua Kimmich Fenerbahçe'ye geliyor!
Elimdeki telefonu hemen cebime koydum ve defterimi de elime alıp odadan çıktım. Neşeli halimi gören Edin bana doğru gelmişti. Kolunu omzuma atıp benimle beraber yürümeye başladı.
"Bu kadar neşeli olmanızın sebebini sorabilir miyim Tercüman Hanım?"
Dediklerine gülerek cevap verdim. "Tabii ki de sorabilirsin Kaptan. Ayrıca Kimmich Fenerbahçe'ye geliyor! Daha ne olsun?"
Bu hâlime gülmüştü. "Benim küçük kardeşim aşık mı olmuş?"
Sırıtarak ve alayla söylediği şeyle dirseğimi karnına geçirmiştim. Yalandan öksürür gibi yapmıştı hemen.
"Aa hiç yakışıyor mu size takımınızın kaptanına vurmak? Aşık olmuşsunuz işte Tercüman Hanım, kabul edin."
"Kim aşık olmuş?" Arkadan gelen sesle gözlerimi sıkıca kapatmıştım. Tabii ki de gelen Dušan dan başkası değildi. Biricik kankası gibi o da bu olayı duyduktan sonra benimle dalga geçecekti.
"Gel gel, bizimki aşık olmuş."
"Ne aşkı abi ya?"
"Sus kız, yalan mı? Aşık olmuşsun işte, gözlerinden belli."
"Yav he he." Dediğim şeyi anlamasa da kaşlarını çatmıştı. Ne kadar gerçekten sinirlenmemişte olsa bu bakışları beni her seferinde korkutmaya yetiyordu.
Edin'in kolunun altından kaçmayı başardığımda bu tarafa doğru gelen Sebastian'ı da görmüştüm. Anlaşıldı, bugün bunlardan kurtuluş yoktu.
"Bana bakın, kimseye bir şey anlatmıyorsunuz. Zaten aşk meşk işleri bana göre değil, ortada böyle bir şey yok. Tamam mı?" Üçüde bana bön bön bakmaya devam ediyordu. Bir şey söylemelerine izin vermeden arkamı dönmüştüm ki Sebastian'ı duymuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
imagine with footballers
Dla nastolatkówsevdiğim futbolcular ve sizinde istediğiniz futbolcular hakkında tek bölümlük hikayeler yazıyorum #1 footballers & #1 soccer