Armin silahı Alpaslana doğrultur tam ateş edecekken içeriye Arminin adamı girer.
...: Efendim haber var.
Armin: Kimden?
...: Necati bey aradı kızının kaçırıldığını söyledi.Alpaslan tebessüm eder.
Armin: Kim yapmış?
...: Hızır Ali Çakırbeyli yapmış. Alpaslana karşılık kızın diye eklemiş.
Armin: Hemen sevinme Alpaslan. Seni her türlü öldürecem. Ama biraz gecikecek.
Alpaslan: Bekleriz...- PAŞALILARIN EVİNDE -
Gürkan: Baba neyi bekliyoruz gidelim mekanını basalım kurtaralım Nesrini.
Necati: Öyle yaparsan Nesrinin hayatını riske atarsın. Bunların sağı solu belli olmaz.
Cemal: Gerçekten belli olmaz. Adam yeni komadan çıktı geldi kızı kaçırdı harbi manyak bunlar.
Gürkan: Neyi bekliyoruz onu söyle bari baba.Necatinin telefonu çalar.
Necati: İşte bunu bekliyorum.
Gürkan: Kim o arayan ki?
Necati: Sizin aramanızı bekliyordum.
Armin: Birşeyler duydum doğru mu?
Necati: Doğrudur.
Armin: Sen neden bir kadına sahip çıkamıyorsun.
Necati: Beklenmedik bir zaman da oldu. Kimse böyle bir şey beklemiyordu ben dahil.
Armin: Hızır Ali tek mi yapmış bu işi?
Necati: Kendi başına yaptığını söyledi.
Armin: Bide telefondan yaptığı marifetini mi dinledin.
Necati: Kızım elinde ne yapsaydım.
Armin: Benden ne istiyorsun?
Necati: Ne demek ne istiyorsun kızıma karşılık Alpaslanı istiyor.
Armin: Alpaslan bana lazım Necati.
Necati: Böyle anlaşmadık Armin bey.
Armin: Ben anlaşmamız da böyle bir madde olduğunu hatırlamıyorum.
Necati: Alpaslan bildiğim kadarıyla konuşmaz ve yine konuşmamıştır. Onun ölmesi kimsenin işine gelmez. Verin işte Alpaslanı bende kızımı alayım.
Armin: Ben zaten zor elime geçirmişim bunu niye vermemi bekliyorsun.
Necati: Bakın sizden ilk defa bişey istiyorum. Alpaslan olmaz başka biri olur. Yine alırsınız siz.
Armin: Ben bunu bir düşüneyim sana dönerim Necati.
Necati: Sizden aklı selim bir karar vermenizi bekliyorum.Armin telefonu kapatır.
Cemal: Ne diyor?
Necati: Düşünecek.
Gürkan: Baba haddimi asarşam kusura bakma ama o kim ya. Senin kızın benim kardeşim kaçırıldı. Kurtaracağımıza birilerinden destur istiyoruz. Biz bu kadar mı küçüğüz.
Necati: Çünkü safım benim, Arminin elinde Alpaslan var. Senin kardeşini bizden intikam almak için kaçırmadı Alpaslanı kurtarmak için kaçırdı. Anladın mı?
Cemal: Hızır Ali, Nesrini kaçırarak büyük oyun oynadı. En kilit isim bizim için yani Nesrin o yüzden diyorum.
Necati: Sen merak etme Gürkan eğer Armin, Alpaslanı vermeye karar vermezse kendimiz kurtarırız.
Gürkan: Ne zaman haber veririm dedi?
Necati: Demedi...
Gürkan: Desene baba işimiz onun keyfine kaldı diye.
Cemal: Tamam Gürkan sende sakin ol.
Gitme babanın üstüne o ne yapsın.
Gürkan: İyi abi sustum.- HIZIR ALİ'NİN MEKANINDA -
Nesrin: Bu yaptıklarının bedelini çok ağır ödeyeceksin.
Hızır Ali: Sen şimdiye kadar yaptıklarının bedelini ödemedin o nasıl olacak Nesrin.
Nesrin: Keşke ölseydin de senden hepten kurtulsaydık.
Hızır Ali: Sizinkileri öldürmeden ben ölmem.
Nesrin: Sizinkiler demişken her yerde beni arıyorlardır. Bulmaları an meselesi o zaman ne yapacaksın.
Hızır Ali: Üstlerinden izin almadan sizinkiler dışarıya bile çıkamazlar. Ne bulmasından bahsediyorsun.
Nesrin: Ne istiyorsun benden. Amacın ne, beni kaçırarak ne elde etmek istiyorsun.
Hızır Ali: Seninle bir meselem yok. Alpaslanı getirsinler seni alsınlar.
Onlar Alpaslanı getirene kadar sende burda kalıyorsun nokta...- KARAKOLDA -
Polis: Çıkabilirsiniz serbestsiniz.
Ceylan: Aziz Bey mi verdi bu kararı?
İlyas: Başka kim verecek Ceylan abla. Bizi içeriye atan o, bizi çıkaracak olan da o.
Polis: Amirimiz dedi.
İlyas: Neyse kim dediyse dedi. Çıkalım da gerisinin bir önemi yok.
Ceylan: Gerçekten çok zordu seninle içerde kalmak İlyas.
İlyas: Sende çok iyi koğuş arkadaşıydın Ceylan abla. İçeriye bir daha girsem sorsalar kiminle girmek istersin diye, yine seni seçerdim.
Ceylan: Aman Allah korusun.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SON REİS
AçãoHızır Çakırbeylinin ölümünden sonra masanın ve ailenin başına geçen İlyas Çakırbeyliyi çok zorlu bir sınav bekliyor. Abisinden alacağı bu zorlu görevin üstesinden gelebilecek mi?