3. Bölüm [M]

1.8K 60 87
                                    

Jung Wooyoung
*ses kaydı*
[Mmmmh, babacağım lütfen bana yardım et.]
*ses kaydı*
[L-lütfen benimle ilgilen babacığımmmh.]
*ses kaydı*
[Ah, ahh, haah, mnh, ığk.]
*ses kaydı*
[Babahcığımm, yardım ethh.]

Choi San
Wooyoung.
Ne yapıyorsun?

Jung Wooyoung
*ses kaydı*
[S-seni is...ti-ahh-yorummh.]

Choi San
Kendin ile mi oynuyorsun?

Jung Wooyoung
*ses kaydı*
[Hm hm, ama bu oyuncaklar yetmiyorrh.]

Choi San
Şu an da hiç müsait bir yerde değilim.

Jung Wooyoung
*ses kaydı*
[A...ama ufaklığının babacığına çokhh ihtiyac-ahh-haa- varr, mmnnh.]

Choi San
Bir dakika bekle.
                     görüldü

Wooyoung sırtını dağılmış ve ıslanmış çarşaflara iyice bastırmış ve gözlerini sımsıkı yumarak elindeki çalışmakta olan vibratörü kalkmış penisine sürtmüştü. Sabahtan beridir durduramadığı arzusu son iki saattir kontolü eline geçirmiş ve küçük olanı mahvetmişti. Ama onu asıl zorlayan yanında birisinin olmamasıydı. Oyuncaklar artık yetmiyordu küçüğe. Birini istiyordu. Gerçek bir penis istiyordu. Öpülmek istiyordu. Vücudunun her yerinde iz bırakılsın, deliği sabaha kadar becerilsin istiyordu. Dayanamıyordu. San'ı istiyordu. Onu ezsin, becersin, siksin istiyordu. Dildolara değil de onun penisine sakso çeksin istiyordu. Bu yüzden yazmıştı zaten babacık dediği kişiye. Yanına gelmeyeceğini bilse de yine de telefondan bile olsa onu hissetsin istemişti. Onun sesini duysun, ona muhtaç olduğunu bilsin, onu arzuladığını, hayal ettiğini bilsin istiyordu.

Vibratörün titreşimi en üst seviyedeydi. Odadaki vızıltı ve inleme sesleri komşulara kadar ulaşmış bile olabilirdi. Küçük olan bunu umursamıyordu. Şu an önemli olan tatmin olabilmesiydi, başkalarının onun inlemesini duyması değil.

Wooyoung o kadar kasılmıştı ki, deliğinden akan zevk sıvıları uzandığı çarşafın çoğunu ıslatmıştı.

Küçük olan penisine dayadığı vibratörü kasılıp gevşeyen deliğine götürmüş ve etrafında daireler çizerek hareket ettirmişti. Yeterli olmasada zevk alıyor ve arsızca inliyordu.

"Ah, ihh... m...mmmh, haaa."

Öyle ki vibratörün sesini bile bastırmıştı aralıksız ve yüksek inlemeleri. Gözlerinden şakaklarına doğru yaşlar akıyor, sızlanmaları artıyordu. Kalçasını daire çizermiş gibi hareket ettiriyor ve titreyen vibratörün deliğini daha da hassaslaştırmasını sağlıyordu.

Parmakları titreşimden dolayı uyuşmuş ve vibratörü tutamaz hâle gelmişti bu yüzden alet elinden kayıyordu. Küçük olan sinirlendi. Hem yeteri kadar tatmin olamadığı için, hem babacığının hâlâ geri dönmediği için hem de elleri uyuştuğu için. Bu kadar çaresiz kaldığına inanamıyor ve mızmızlanmaları artıyordu.

Wooyoung kenarda duran ve zil sesi ile odayı inleten telefonuna götürdü uyuşmuş parmaklarını. Ters duran aleti eline aldı, babacığının aradığını gördüğünde titreyerek gülümsedi ve aramayı cevapladı.

"Şu anda hangi pozisyondasın?"

İlk defa duyduğu bu ses küçük olanı büyüsü altına almış ve içini titremişti. Babacığı öyle derinden konuşmuştu ki bunu duyan kızarmış kulakları kutsanmıştı.

Woosan [Texting-Düz yazı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin