42. Bölüm [M]

309 28 203
                                    

Bebekler biliyorum geç oldu ama bildiğiniz üzere wattye erişim engeli geldi diye kullanıcıların toplanmasını bekledim uzun bir süre. Bu yüzden de bölüm fazlasıyla geç geldi ama okuyacağınız satırlar sizi yeterince tatmin edeceği için geç olduğunu unutacaksınız eheheheh. Ve diğer bölümü de m yazacağım için aramıza giren günleri gerçek anlamda unutacağınıza bit lez daha yemin ediyorum hi hi hi hiiiii 👹👹

Neyse daha fazla bekletmeyeceğim sizleri. İyi okumalar dileyor, sizin de woosan çiftimiz gibi zevk almanızı umarak ayrılıyorum efendim... 😻

Not: ha bu arada, medyadaki fotoğraf woo arkadaşımızın lookudur bilginize. Ve bu fotoyu bana atarak bu m'i yazmama yardımcı olan sayın @koniko hanımıma da buradan öpücüklerimi gönderiyorum 😽😽😽😽




















Küçük beden ayna karşısında üzerine giydiği kıyafetini hayranlıkla izlerken çelik kapının seslice açılıp kapanması ile irkildi. Lavabonun kapısını kapattı ve babacığının odaya gelmesini bekledi. Sert adımlar gittikçe yaklaşıyor, küçük olanın heyecanı ise duyduğu adım sesleri ile daha da artıyordu. Ve sonunda adım sesleri yatak odasında duyuldu. Küçük olan kapıya yaslandı ve tahrik edici olduğunu bildiği ses tonuyla doldurdu sevgilisinin kulaklarını.

"Babacığım, lütfen yatağa otur ve gözlerini kapat."

San küçüğünün dediğini yaptı ve yatağa oturup gözlerini yumdu. Tüm bedeni titriyordu. Kısa süreliğine ayrı kalmış olmalarına rağmen öyle özlemle dolup taşmıştı ki anlatamazdı. Yanında olmaması şöyle dursun, sayfasında paylaştığı o fotoğraflar deliye çevirmişti onu. Bazı yorumlar öyle sinir bozucuydu ki, hem kendine yaptığı hata yüzünden kızıyor hem de sevgilisini delilercesine arzuluyordu. Onu istiyordu. Bebeği yanında olsun, saatlerce sevsin, öpsün, kokusunu içine çeksin istiyordu. Neyse ki istediğini alacaktı. Çünkü sevgilisi de daha fazla dayanamıyordu onsuzluğa.

Fakat Wooyoung babacığının eve gelmesine izin vermiş olsa da öyle kolay teslim olmayacaktı. Uzakta olduğu için dokunamıyor olmak büyüğüne zorluk çıkarmış olsa da yanındayken dokunamayacak olması çok daha ağır olacaktı. İşte bu yüzden eve gelmesine izin vermişti. Gözlerinin önünde onun için eriyişini görmekten haddinden fazla zevk alacaktı.

"Bekliyorum bebeğim."

Wooyoung son kez aynadaki yansımasına bir bakış attı ve kapalı kapıyı araladı bedeninin geçebileceği kadar. Ellerini önünde birleştirmiş gözleri kapalı şekilde bekleyen sevgilisinin önüne adımladı. Gözlerini açtığında göreceği görüntü ile büyülenmesini istediği için hemen önünde dizleri üzerine çöktü, kıyafetinin arkasındaki kuyruğu da görünür şekilde düzelttikten sonra baygın bakışlarını yerleştirdi yüzüne. Her şey hazır olduktan sonra ise aynı tahrik edici sesiyle konuştu.

"Şimdi gözlerini açabilirsin babacığım."

San bir süredir kapalı olan gözlerini duyduğu cümle ile araladı yavaşça. Kısa süreli karanlığın ardından gördüğü görüntü ile seslice yutkundu önce. Kahverengi gözleri saniyelerce izledi diz çökmüş şekilde önünde duran şaheseri.

Saçları arasından görünen kulaklar, boynunda asılı duran küçük zil, bedenini saran dantel detaylı askılı üst ve fazlasıyla kısa olan şortu öyle güzel duruyordu zarif bedeni üzerinde, tam anlamıyla kusursuzdu. Wooyoung her haliyle mükemmel olmayı başaran birisiydi. Ve şu anda her zamankinden daha mükemmel, daha kusursuzdu. Üzerine giydiği her şey, sürdüğü her koku kötü bile olsa sırf o kullandığı için mükemmel olabiliyordu.

Woosan [Texting-Düz yazı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin