24. Bölüm

343 30 127
                                    

Yine ve yine aşırı eğlenerek, feels geçirerek yazdığım bir yb daha yupppiii~~
Keyfili okumalar bebeklerim 😽






Yine ve yine aşırı eğlenerek, feels geçirerek yazdığım bir yb daha yupppiii~~ Keyfili okumalar bebeklerim 😽

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@kittywoo: bir randevu sonu daha ✌🏻

1022 beğeni 496 yorum

▶️@jungSHHI: kaç gündür randevudasınız? Yetişemiyorum hızınızaa!! 😫😫
▶️@hjoong: youngiiiee~ gruba bak lütfen 😺
▶️@doberyeoman: evet, bugün önemli bir konu hakkında konuşacağız.
↪️@kittywoo: eğer uyuya kalmazsam yazarımm. 🥲
▶️@hyunbin: bugün ilk fotoğrafın bu, bir sorun mu var?
▶️@Loeybkhyn: çok güzelsin 🤩
▶️@jwy.nimm: her gün fotoğraflarınızı beğenmekten yoruldummm 😮‍💨
▶️@yeotaejoo: yüzüğü San mı aldı???

@sanchoi gönderinizi beğendi

"Eve geldik sevgilim, hadi içeriye geçelim."

Wooyoung tembelce başını salladı, onaylar sesler çıkardı. İki bedende arabadan indikten sonra evin kapısına doğru ilerlediler. Küçük olanın gün içerisinde çok fazla aktivite yaptıkları için gücü kalmamış, yorgunluktan yürüyemez hâle gelmişti. Bunu fark eden sevgilisi de kapıyı açar açmaz sendeleyen bebeğini kucağına aldı. İnce kollarını doladı geniş omuzlara, tutundu sıkıca, başını yasladı yıldızları belli olan boyuna. Kokusunu içine her çekisinde gülümsüyor, hoşuna gittiğini belirten mırıltılar çıkarıyordu.

"Uykucu sevgilim."

Babacığının dediği kıkırdamasına neden oldu. Daha da sokuldu beyaz boyuna. Büyük olan sonunda yatak odasına ulaşabilmişti. Kucağındaki bebeğini yavaşça yatağa yatırdı. Wooyoung yerinde rahat olsa da babacığının da yorulduğunu biliyordu ve uyku sersemi olduğu içinde mızmızlanamadı kucağında durmak için. Sırtı yatağa değer değmez sol tarafına döndü, babacığının yastığına elini koyduktan sonra rahatça uykusuna girişmek istedi. Fakat buna engel olan az önce onu yatağa yatıran sevgilisinin üzerini çıkarmaya başlaması oldu.

Kaşları çatıldı, burun delikleri genişledi sık nefesler aldığı için.

"Iımh!"

Elleriyle engel olmaya çalışıyordu pantolonunu çıkarana. Gücü olmadığı için ne kadar karşı çıkabilirdi, tartışılırdı.

"Mmıh!"

"Dışarıdaki kıyafetlerle uyuyamazsın bebeğim."

"İste-m-ihyorum!"

"Bebeğim, uslu dur ki işimi çabuk bitireyim ve sen de uykuna geri dön."

Woosan [Texting-Düz yazı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin