18. Bölüm

453 44 92
                                    

Bir yb daha yehhuuu!!!
🥳🥳🥳🥳
İyi okumalar bebişler😽


"Yemekler geldi Yeo, masayı hazırlasana."

Wooyoung kuryeden gelen poşetleri alırken seslendi mutfaktaki arkadaşına. Kapıyı kapatırken de mutfaktaki kişiden onaylar mırıltılar duyuluyordu.

"Bardak getirmeyi unutma Yeo."

Çığlık atar gibi bağırdı birkaç adım ötesindeki arkadaşına. Yeo duyduğu ses ile irkildi durduğu yerde.

"Ne diye bağırıyorsun?"

Burnundan soluyarak, elindeki bardakları sıkarken sinirle sordu.

"Duymazsın diye."

Şirin göründüğünü bildiği şekilde gülümsedi sinirli arkadaşına. Yeosang'dan aldığı cevap ise göz devirme olmuştu.

Elindeki bardakları masaya koyduktan sonra sandalyesine oturur oturmaz eline çatalını aldı ve patates kızartmasana uzandı.

"Dur bekle!"

Arkadaşından gelen yüksek sesli uyarı ile ikinci kez irkildi. Elindeki metali sıkarken kaşlarını çatarak baktı hâlâ aynı gülümsemeyle onu izleyene.

"Birincisi neden bağırıp duruyorsun? İkincisi de neden durmam gerekiyor?"

"Önce fotoğraf çekeceğim. Sonra yiyebilirsin."

Söylenmelerini umursamadan cebindeki telefonu çıkardı ve ön kamerayı açtıktan sonra sabretmeye çalışan bedene poz vermesini söyledi. Yeo ilk başta itiraz etse de arkadaşının ona küseceği tehditlerini savurması yelkenlerini suya indirmesine ve kameraya bakıp poz vermesine neden oldu.

"Çektim, sen başla ben paylaştıktan sonra yiyeceğim."

Yeosang omuzlarını umursamazca silkti ve kokusuyla mest olduğu patates kızartmasına batırdı elindeki çatalı.

Arkadaşı yemeğini yerken Wooyoung çektiği fotoğrafı düzenliyordu. Birkaç ayar yaptıktan sonra paylaşma kısmına girdi ve gereken açıklamayı yazdıktan sonra sayfasında görünmesi için yükleme butonuna bastı. Saniyeler içinde yüklendi fotoğraf. Küçük olan sırıttı ve telefonunu kilitledi, çoktan yemeği yarılamış arkadaşına katıldı.

@kittywoo: @doberyeoman'la barışma yemeği ✌🏻🤞🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@kittywoo: @doberyeoman'la barışma yemeği ✌🏻🤞🏻

838 beğeni 309 yorum

▶️@hjoong: hey! beni neden çağırmadınız?
@kittywoo: aniden gelişti 😓
@hjoong: bir daha konuşmayın benimle 😡
@doberyeoman: ben sana açıklayacağım.
▶️@byeunQz: Ne için küstünüz kii?
▶️@Zrian: arkadaşın çok şirin 😋
▶️@GianShin: sevgilisi var mıı?
▶️@mMim0: diğer arkadaşınıza ayıp oldu bence.
@hjoong: evet çok ayıp oldu bence de 😡
▶️@yuuunhooo: Youngieee~ çok şirinsinn 🥰
@kittywoo: teşekkürler Yunho-sshii~

Woosan [Texting-Düz yazı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin