30.Bölüm

323 27 133
                                    

Bebekleriiimmm~ bir yb daha atıyore ve kaçıyoreeeeee 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻







Bebekleriiimmm~ bir yb daha atıyore ve kaçıyoreeeeee 💃🏻💃🏻💃🏻💃🏻

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

@sanchoi: gece yorucu geçtiği için kalkamıyor.

149877 beğeni 9279 yorum

▶️@yuuunhooo: ne yaptın Youngie'me??
▶️@jonghochoi: neden kötü şeyler düşünüyorum?
↪️@sanchoi: yaşın daha çok küçük, kötü şeyler düşünmemelisin Jongho.
↪️@jonghochoi: hepsi sizin yüzünüzden!
▶️@kaiaRunHeon: ne yaptınız da yoruldu ki?
↪️@zzion666: sence ne yapmış olabilirler???
↪️@kaiaRunHeon: bilmem ki, oyun falan oynadılar herhalde. Ya da spor yapmış olabilirler.
↪️@zzion666: spor denebilir. Ama birisinin bir yerlerine bir şeyin girmesi ile olan sporlardan bu.
↪️@kaiaRunHeon: öyle bir spor mu var ki? 🤔
↪️@zzion666: evet adı da sevişme 🫡
▶️@kittywoo: sana çok sinirliyim!!! 😾
↪️@sanchoi: seni uyarmıştım bebeğim.

@kittywoo gönderinizi beğendi

"Uyarmıştım bebeğim? Babacık gerçekten canım çok acıyor. Yatakta diğer tarafa dönemiyorum bile!"

Kaşları çatılı, burnundan sinirli soluklar alırken çıkıştı yanında oturup alaylı sırıtışıyla onu izleyen bedene. Büyük olan okuldan eve gelir gelmez evin her bir köşesinde saatlerce becermişti onu zor duruma düşüren yaramaz sevgilisini. Öyle ki Wooyoung durması için yalvarsa da, ittirse de, kaçmaya çalışsa da büyüğü üstünlüğünü koruyabilmiş ve yaramaz sevgilisine istediği cezayı verebilmişti.

"Sızlanmaya hakkın yok bebeğim çünkü seni uyardım, öyle değil mi?"

Çatılı kaşları gevşeyerek düz hale geldi. Solukları sakinleşti ve yüzünü yorganına gömerek başını salladı hafifçe.

"Ama durmanı istediğimde durmadın."

Büyük olan yavaşça uzandı yorganın altında gizlenmeye çalışan sevgilisinin yanına. Açıkta kalan saçlarını okşamaya başladı nazikçe. Alnına bastırdı dudaklarını, tuttu birkaç saniye ve ardından çekildi. Burnunu saç diplerine gömdü, derin derin nefesler alarak koklarken konuştu siyah tutamların üzerine doğru.

"Gerçekten hoşuna gitmiyor muydu?"

Wooyoung sorulan soruya odaklandı bir müddet. Düşündü sessizce. Hoşuna gitmediğini söyleyemezdi çünkü hoşuna gitmişti. Hatta her zamankinden daha fazla sevmişti ama yorulmuştu. Nefes almaya bile gücü kalmamıştı neredeyse ve babacığı yine de durmamıştı. Evet bunu hak etmemiş değildi. Sonuçta babacığının da dediği gibi uyarılmıştı ama o dinlememeyi tercih etmişti ve cezasını çekmeyi kabul etmişti. Ama bu kadar olacağını tahmin etmemişti elbette ki. Hiç durmadan ve yorgunluktan gözünü bile açamayacak kadar devam edeceklerini düşünmemişti.

Woosan [Texting-Düz yazı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin