25. Bölüm [M]

631 32 197
                                    

Yine ve yine uzun ama şahsımca feelslı bir bölüm oldu. İyi okumalar bebeklerim 😽




"Babacık bovling oyununda kaybetmiştim ve sen de benden yemek yapmamı istemiştin ya."

"Evet bebeğim."

"Bugün yapabilirim."

San başını salladı anlayışla.

"Babacık ne pişirmemi ister?"

Dizleri üzerinde oturdu sorusunu sorarken.

"Kırmızı şarap soslu et yapabilirsin."

Küçük olan ilk defa duyduğu yemek karşısında şaşkınlıkla baktı babacığına. Böyle bir yemek isteyeceğini tahmin etmemişti. Daha çok kendi kültürlerinden birini söyleyeceğini düşünmüştü. Ama aldığı cevap düşüncesinin tam aksine oldu.

"Babacık, ben kore yemeklerinden istersin sanmıştım.

Büyük olan çevirdi bakışlarını yanında dizleri üzerinde oturan küçüğüne. Gülümseyerek bakmaya başladı.

"Aslında ilk başta ben de öyle düşündüm ama sonradan fikrimi değiştirdim."

"Neden ki?"

"Çünkü kore yemeklerinin tadını biliyorum ve senden istediğim özel bir yemek olmalı. Hem sen yapacaksın, hem de ilk defa tadacağım bir yemek olsun diye farklı seçim yapmak istedim."

Wooyoung düşünürken garip sesler çıkarmaya başladı. Daha önce yapmamıştı bu yemeği ama tarifini inceledikten sonra yapamayacağı hiçbir şey yoktu onun için. Bu yüzden sorun etmedi. Ve babacığı haklıydı. Eğer onun için yapacaksa tabii ki özel bir yemek seçmeliydi.

"Babacığım evde şarap var değil mi?"

"Evet var bebeğim, yemeğe karar verdikten sonra almıştım."

Wooyoung kıkırdadı son cümleye. Babacığının göğsüne yasladı sırtını, şortunun cebindeki telefonunu çıkardı hızlıca, internetten aratarak yemeğin tarifini inceledi detaylıca. Dakikalarca okudu, videolar izledi yemek hakkında. Yeteri kadar bilgiye ulaştıktan sonra ise yaslandığı yerden kalktı, ayakta dikilerek telefonu ile ilgilenen sevgilisine baktı.

"Babacık özel bir yemek yapacağım bu yüzden yanımda bulunmamalısın."

San kaşlarını yukarı kaldırdı şaşkınlıkla. Neden yanında olmamalıydı anlayamamıştı.

"O nedenmiş?"

"Az önce söyledim sevgilim. Özel bir yemek yapıyorum. Yalnız ve sadece işime konsantre olmalıyım."

Büyük olan da oturur pozisyona geçti, açıktaki esmer baldırları okşadı birkaç saniye, kalçalara ilerledi yavaşça, sıkıştırdı etleri, Wooyoung destek almak için tutundu kalın omuzlara, başını geriye attı, gözlerini yumdu, dudakları aralandı iniltileri rahatça çıkabilsin diye.

"Eğer kalçanı ısırmama izin verirsen seni yalnız bırakırım."

Duyduğu cümle seslice gülmesine neden oldu. Geriye attığı başını kaldırdı önce, yumduğu gözlerini açtı ve babacığına baktı. Alt dudağını emerken salladı başını aşağı yukarı. Büyük olan aldığı onaydan sonra esmer bedeni yüz üstü yatırdı koltuğun üzerine. Uzun tişörtü yukarıya sıyırdı, açığa çıkan iç çamaşırla örtülü dolgun etler gözlerinin parlamasına, ağzının sulanmasına neden oldu. Dişleriyle ısırık izleri bırakmadan önce her iki yanağa da küçüğünün seslice inlemesine neden olacak şekilde tokatlar attı.

Woosan [Texting-Düz yazı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin