Öncelikle hepinize iyi akşamlar, tam da dediğim zaman atıyorum ehehehe. Yazana kadar anam ağlamadı kesinlikle. Neyseeh. Yeni yılınıza musmutlu girmenizi ve yeni yılınızın musmutlu geçmesini diliyorum. Sevdikleriniz ile gönlünüzce geçen bir yıl olsun sizler için.
Not: medyayı dans kısmına geldiği zaman izleyiniz. Betimledim ama her bir hareketi yazmadım tabii ki. -yazamadım- ama az çok yazdım asıl önemli yerleri. Umarım beğenirsiniz. Mucklandınız😽😽
Choi San
Ufaklık.
Ne yapıyorsun?Jung Wooyoung
Anime izliyordum babacık.
Sen ne yapıyorsun?Choi San
Dans pratiği için salondayım ben de.
Gelmek ister misin?Jung Wooyoung
Gerçekten mii?
Çok isterim babacığım.Choi San
O zaman sana konumu atayım.
Evine çok da uzak değil zaten.Jung Wooyoung
Tamam babacığım.
Uzun süredir çalıştığım bir dans var onu sergileyeceğim, beğeneceğine eminim.Choi San
Sabırsızlıkla bekliyorum bebeğim.Jung Wooyoung
Ben şimdi hazırlanacağım babacık.Choi San
*konum*
Bulabilirsin değil mi?Jung Wooyoung
Bulabilirim babacığım merak etme.
Şimdi hazırlanmaya gidiyorum.
Görüşürüz 😽Choi San
Görüşürüz bebeğim.
görüldüWooyoung heyecanını bastırmaya çalışarak kısa sürede hazırlandı ve hızlı adımlarıyla babacığının attığı konuma yürüdü. İçindeki tarifsiz heyecanı bastırmaya çalışsa da beceremiyordu. Hem San'ı göreceği için hem de sergileyeceği dans için fazlasıyla heyecanlıydı. Dans konusunda oldukça yetenekliydi fakat bunu San'ın karşısında yapacak olması kanını deli gibi kaynatıyordu.
O kadar hızlı yürümüştü ki tahmininden daha kısa sürede varmıştı istediği yere. Elleri heyecanından dolayı titresede daha fazla vakit kaybetmemek için aldırış etmedi ve büyük camlı kapıyı açarak içeriye geçti.
Etrafta kimse yoktu. Haftasonu olduğu için pek fazla insan gelmezdi. San ise dans etmeyi hobi edindiği için her boş vaktinde gelirdi buraya gün ya da saat farketmeksizin.
Wooyoung hızlı nefeslerinin aksine yavaş adımlarıyla ilerliyordu uzun koridorda. Hangi oda da çalıştığını bilmediği için her bir kapıdan içeriye bakıyor, boş olduğunu gördüğünde kapıyı kapatıp sıradaki odaya ilerliyordu.
Önündeki son kapıyı da açtı titreyen parmakları ile. Ayna karşısında yarı çıplak nefeslenen tanıdık bedeni gördüğünde yutkundu seslice. Babacığının sırtı o kadar geniş ve güzeldi ki kelimelerle bile yapamazdı tarifini. Hafif esmer tenini parlatan teri, nefes alışverişleriyle inip kalkan omuzları ve ince belindeki gamzeler o kadar eşsizdi ki küçük olanı çoktan büyülemişti. Bu büyüyü bozan ise yarım ağız sırıtarak aynadan onu izleyen San olmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Woosan [Texting-Düz yazı]
Fanfiction@kittywoo is back 🙀 [Woosan] +daddyking +ageplay +18 smut