37. Bölüm [M]

475 27 262
                                    

Evvet sayın seyirciler bir smut ybsi ile karşınızdayım. Yazısı uzun sürdü çünkü bir oturuşta yazamadım maalesef ama güzel oldu. Fazla da uzatmıyım da hemen okuyun. Beğenmenizi dileyerek ayrılıyorum efenim öpüldünüz nerenizden isterseniz 😽😽😽





















Bakalım deliğinde ağzın gibi sikilmeye istekli mi?"

Esmer bedenin içi titredi duyduğu soruya karşılık. Babacığının bileğini tuttu nazikçe. Ağzındaki parmakları daha da istekli emdi. Deliğine gireceği için iyice ıslattı.

"Artık hazır babacığım, lütfen sok."

Parmakların ucunu diliyle yalarken kurdu cümlesini. Babacığı ise kısık bakışları ile yarım ağız sırıttı. Bu denli istekli olması büyüğü de azdırıyordu. Saatlerce becermek istemesine neden oluyordu.

"Mmh, babacık hadi."

Sızlandı seslice. Deliği kasılıp gevşemekten, sıvı akıtmaktan yorulmuştu artık. Özlem duyduğu penisi istiyordu. Sıcak duvarlarında sıkıca sarmak istiyordu.

"Eller ve dizler."

Küçük olan mutlulukla kıkırtılar çıkardı. Babacığının dediğini yaptı. Elleri ve dizlerinin üzerine çöktü, belini bükerek kalçasını havaya kaldırdı. Siyah iç çamaşırı daha bir koyulaşmıştı zevk sıvıları sayesinde. Büyük olan her iki yanağı sıkıştırdı avuçları arasında. Sağa sola çekiştirerek yoğurdu. Esmer olan ise kıkırtılarla karışık iniltiler çıkardı.

"Nnh, Sanniee~"

Babacığı etlerini yoğururken iyice yaklaştırdı kalçasını hızlı olmasını istediği için. San ise iç çamaşırının üzerinden sertçe tokat attı sağ yanağa. Elinin izinin çıktığına adı kadar emindi. Küçük olandan çıkan inilti öyle baştan çıkarıcıydı ki, başını döndürüyordu. Bir kez daha duymak istedi. Bu sefer de sol yanağa vurdu, çarpmanın şiddetiyle sallanan ete baktı büyülenmişcesine. Wooyoung'dan çıkan sesle kasıkları karıncalandı resmen.

Daha fazla sabrı kalmadığı için küçüğünün kalçalarını sıkı sıkı saran çamaşırı çıkardı hızlıca. Attı bir kenara. Görmeye alışık olduğu şaheser bir kez daha büyüledi onu. El iziyle süslediği kırmızıyla etlere baktı. Ağzı sulandı resmen. Delikten süzülmüş şeffaf sıvı önündeki resme bir başka hava katmıştı sanki.

Etrafa bulaşmış sıvıları topladı, kayganlaşan parmaklarıyla dairenin etrafında turladı altındaki bedeni çıldırtacak yavaşlıkta. Yavaş hareketler küçük olanı delirtiyordu. İnliyor, dahasını istediği için ağlamaklı sesle sızlanıyordu.

Parmakları yeterince ıslandığı için artık deliğe sokulmaya hazırdı. Wooyoung sızlanmak için dudaklarını aralamıştı ki deliğine giren parmak ile başını havaya kaldırdı, gözlerini sonuna kadar araladı ve boğazından gelen derin inleme ile babacığının kulaklarını doldurdu.

San hız kesmeden diğer parmağı da ekledi. Esmer beden ise yere sabitlediği ellerini sıktı, parmakları beyazlaştı. Alt dudağını ısırdı sertçe. Öyle ki kanatacak kadar sert ısırmıştı. Diline gelen metalik tat ve dudağında hissettiği acıyla anlamıştı.

"Sıkma kendini bebeğim..."

Eğildi esmerinin bedenine. Dudaklarının ulaşabildiği her yeri öpmeye başladı küçüğünü rahatlatmak için. Kızarmış kulağını öpmeden önce devam etti cümlesine.

Woosan [Texting-Düz yazı]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin