"HEY ARE YOU BLIND!?" Tengking jejaka itu. Rambutnya berwarna perang. Matanya pula berwarna biru laut."apasal eh dia tengking aku tadi? Oh yelah! Aku terlanggar belakang dia!"
"Oh maaf,maaf! Maaf abang-"
Jejaka itu berpaling ke arahnya.
"Hey,are you even Listening to me,brat!?" tengking lelaki itu sekali lagi.
"Eh bang maaf maaf! Oh i mean,i'm am so sorry for ruined your shirt!" Auliya cuba untuk meminta maaf.
Auliya tanpa sengaja tertumpah kan secawan air teh pada baju kemeja lelaki Amerika tersebut. Mana tak mengamuknya orang tu?
"What we're you're thinking?! Huh,kids these days! You know what? Forget it! I'm leaving now!" Bebel lelaki itu lalu beredar pergi.
Auliya melepaskan keluhannya.
"Aduh.. buat hal betul lah!" Gumamnya.
"AULIYA!!" Jerit seorang gadis.
Gadis itu mempunyai rambut panjang yang berwarna perang,kulitnya itu putih dan gebu, dia juga memiliki warna mata berwarna biru sama seperti mat Saleh tadi.
Secara tiba-tiba gadis itu memeluk tubuh Auliya dari belakang sambil ketawa.
"Eh Arisha!Arisha kau datang? How?" Soalnya kepada Arisha.
hairan macam mana Arisha boleh kenal dengan jiran Auliya? sedangkan dia pun baru seminggu menatap di Malaysia
"Hehe i dijemput datang majlis kahwin jiran youu, surprise tak?" Jawab Arisha.
"Macam mana kau boleh kenal jiran aku Ni? Kau dah lah tinggal kawasan lain pastu baru pindah sekolah aku last week,so how's that even possible Arisha?" Soal Auliya lagi, sebaik sahaja pelukan dari Arisha itu diuraikan.
Arisha merupakan gadis dari luar negara yang baru sahaja berpindah ke Malaysia seminggu yang lalu,iya mereka baru berkenalan selama seminggu tapi cara berbual macam sudah lama berkenalan kenal.
"My father bos your neighbour,so your neighbour jemput my father sebagai VVIP!" Balas Arisha.
"Hm yelah yelah,jutawan Amerika kan? biasalah" balas Auliya.
"Auliya,you jom teman i makan,i lapar" pujuk Arisha dengan mata yang dibulatkan.
haih.. terpaksa la di akur permintaan tuan puteri ni ha.
Tanpa segan silu,Arisha mengheret Auliya ke ruang makan. Baru seminggu kenal,tapi dah macam bestfriends
YOU ARE READING
My Golden Sunshine [OG]
ActionAshar Ian Xander,sebaris nama yang digeruni di alam dunia kegelapan tetapi dikagumi di alam dunia pekerjaan. Nurul Auliya Aishah nama diberi. Ashar Ian Xander dan Nurul Auliya Aishah di ibaratkan kucing dan anjing. Tidak pernah sependapat sejak kali...