bab 24

43 5 0
                                    

T.F.J dan William bertarung 2 lawan 4 dengan jejaka-jejaka sasa itu. T.F.J masih kelihatan bertenaga. "HAHHAHA! Is that all what you got?" Teriak T.F.J dengan nada berbaurkan sindiran.
Salah seorang daripada jejaka itu mendengus kasar. Bibirnya berdarah.

"Sini kau pompuan!"
Teriaknya lalu menerpa ke arah T.F.J lalu wajahnya di tendang oleh T.F.J kemudian dia jatuh berguling.
Lalu Jejaka yang satu lagi hampir menerpanya tapi sempat di elak lalu perut lelaki itu di tumbuk kuat oleh T.F.J

"J! KAU MEMANG FUCK! YANG KAU CABAR DORANG KENAPA?!" Teriak William. T.F.J masih bergelak ketawa.

"Lek ah!" Balasnya selamba.
William melepaskan tumbukan ke arah wajah salah seorang daripada jejaka itu.

"Sial! Kyle tengah bawak lari Auliya daripada geng Dorang!" Tutur William. Ya,dia sudah menerima masej daripada loketku sebentar tadi.

Mati senyuman T.F.J.
"Alright,lets finnish them." Putusnya. Dia menyelak skirt paras lututnya lalu mengeluarkan sebilah pisau Rambo.

"Time to sleep darlin’." Tuturnya dengan nada menggoda. William mengangguk.
Lalu dia mengeluarkan sepucuk pistol. T.F.J berlari ke arah dua orang jejaka itu. Nafas mereka tercungap-cungap. Mereka lelah. Badan juga merasa sakit-sakit yang teramat.
Dengan senyuman sengetnya,T.F.J mengores lengan jejaka tersebut. Lalu dia menikam dadanya. Rakan jejaka itu terkejut dengan tindakan mendadak wanita itu.
Bangg! Bahu jejaka yang satu lagi ditembak oleh William. Bang! Bang! Dua das tembakan di lepaskan lagi. Satu di dada dan satu di dahi.

"Jahanam!" Carut salah seorang daripada dua orang yang masih tinggal. Dia meluru untuk menumbuk William.
"Argh.." sebilah pisau Rambo terbang dan mendarat di bahu jejaka itu sebelum dia sempat menyentuh William. Semestinya pisau itu dibaling oleh T.F.J.
"Don't touch my brat" tuturnya. Nadanya berbaurkan amaran.
"Sial-" bangg! William menembaknya tepat di dahi.  Hanya seorang lagi yang tinggal. Matanya sudah berkaca. Badannya sudah mengigil ketakutan. "Tak..tak.. sepatutnya..k-kami menang..k-kami lagi besar..l-lagi k-kuat..r-ramai.." tuturnya perlahan-lahan.  Pandangan sinis diberikan oleh T.F.J.

"You know what? I'll take you with us. For.. some ‘fun’." Tutur T.F.J lalu menghampiri jejaka yang ketakutan itu. Dari awal lagi dia nampak bertapa takutnya jejaka yang satu ini.Pengecut rupanya.
"J-jangan dekat-!" Akhirnya,lelaki itu rebah dan pengsan.

"Aik? Aku tak sempat sentuh lagi." William menggelengkan kepalanya.

Bukk! Bukk! Tumbukan demi tumbukan dihadiahkan oleh Amir tepat di wajah jejaka itu. Nafas Amir semakin lama semakin laju.
Dialah yang paling lama bertarung disitu.
Brian melepaskan bertubi-tubi tendangan dan tumbukan ke arah kedua jejaka itu manakala Amir tengah bergelut dengan lelaki yang awalnya memegang Abang Adam.
  Jejaka itu cuba untuk menendang perut Amir tapi kakinya sempat ditangkap lalu Amir memusingkan kakinya hingga badan lelaki itu berpusing dan akhirnya jatuh ke atas lantai tandas itu.
  Tanpa membuang masa kepala lelaki itu disepak kuat olehnya berkali-kali. Lalu,perut lelaki itu dipijak-pijak.

Kaki Amir akhirnya ditangkap oleh jejaka itu lalu ditariknya. Akhirnya, mereka berguling-guling di lantai tandas sambil bergelut.
Manakala Brian masih lagi bertumbuk dan bertendang dengan dua jejaka lain.
Bukk! Kepala jejaka itu ditendang kuat oleh Brian.
Jejaka itu meludahkan darah. Brian melepaskan satu penumbuk yang padu di muka jejaka yang satu lagi.
Kedengaran laungan yang kuat. Ternyata jejaka yang tadinya bergelut dengan Amir itu menjerit kesakitan apabila Amir menikam bahunya menggunakan pisau yang Amir berjaya curi dari poket lelaki itu.

Brian terkejut melihat perbuatan Amir itu. Semua orang tahu,bertapa lemah lembutnya Amir ini. Bertapa sopannya dia.
Tetapi hari Amir menyerlahkan sifat kejantanannya. Ini semua demi keselamatan abangnya mungkin.
Kedengaran juga suara tangisan daripada abang Adam yang ketakutan.
Dia sangat takut dengan kejadian sekelilingnya. Brian berasa simpati. Sejak tadi lagi abang Adam menangis minta di peluk dan di selamatkan. Tapi sayang.
Amir dan dirinya sedang bertarung. Tiada masa untuk sesi memujuk.
Dia tahu,dia kena tamatkan hal ini secepat yang mungkin.
  Dengan itu dia mencampak badan salah seorang lelaki itu.
Badan lelaki itu mendarat di cermin dinding lalu cermin itu hancur. Brian dengan pantas mengeluarkan sepucuk pistol.

My Golden Sunshine [OG]Where stories live. Discover now