"eh dia ni,kita nak baby betul dia bagi baby doll. Merajuk lah!" Rajuk Ashar dengan bibir yang memuncung.
"Baby doll lah dulu! Kalau ade rezeki baru dapat baby betul" balasku mendatar.
"Merajuk jugak!" Tambahnya.
"Ah ikut kau lah mat. Pergi tidur luar sana" Balasku lalu melangkah masuk ke dalam bilik kami kemudian pintu sliding itu di tutup dan dikunci.
"Eh? EHHH?" Ashar menjerit panik.
"Pahal tu?" Soal T.F.J.
"Biarlah diorang suami isteri" balas Brian. Faham sangat dengan perangai tak semegah kami suami isteri.
T.F.J hanya mengangguk lalu menyadarkan kepalanya ke bahu Brian. Brian hanya membiarkan perbuatan T.F.J kerana dalam diam,dia sangat suka dengan posisi mereka sekarang ni.
Beberapa jam kemudian..
William sedang berbaring di sell penjaranyanya sambil bersiul-siul. Dia sudah dipindahkan ke pusat tahanan sementara sebelum dia di hantar kembali ke tanah airnya untuk hukuman.
Seorang pegawai bernama Hazique itu merapati sell tersebut."Kau ke penjenayah yang selalu sangat terlepas tu?" Soal Pegawai tersebut dengan nada penuh kesombongan. William masih lagi bersiul-siul tanpa menghiraukan Pegawai itu.
"Berlagak eh kau? Dah kat dalam lokap pun masih nak berlagak." Bicara lelaki itu.
"Hmm" hanya itu balasan daripada William. Dia kemudian bangun dari pembaringannya lalu menghampiri besi-besi penjara itu.
"Kau nak aku keluar ke?" Soal William dengan senyuman senget. Sexy Smirk.
"Cuba lah kalau mampu" perli Pegawai Tersebut. William dengan pantas menarik kolar pegawai itu dengan kuat sehingga kepala pegawai itu terhentak dengan besi-besi itu.
"Alright." Balas William dengan angkuh. Laju sahaja tangan kanan William mencekik leher pegawai itu lalu tanganya yang lagi satu merampas Kunci sellnya yang berada di poket Pegawai itu. Tanpa membasa-basi masa,dia dengan pantas membuka sellnya mengunakan kunci tersebut lalu melangkah keluar.
"Kau.."
PAKK
Kepala pegawai itu ditumbuk kuat oleh William.
"Pagi tadi kau kutuk Aria. Sekarang,ini balasannya." Bisik William. Krakk..leher pegawai itu dipatahkan olehnya. Pegawai itu kemudian jatuh menyembah lantai.
Kemudian kedengaran tapak kaki seorang berlari. William hanya mengukirkan senyuman.
"BERHENTI DAN ANGKAT TANGAN" teriak wanita itu. Mendengar suara lunak milik wanita itu membuatkan William tersenyum lagi lebar. Suara lunak itu lah yang telah menjadi kegilaannya sekian lama
"Goddamn Aria..you always know how to make my mind go crazy for you" tutur William dengan nada yang garau. Dia berpaling dan melihat Aria yang sedang memegang sepucuk pistol.
"Oh my darling,that gun are too dirty and old..Kotor tangan awak kalau pegang pistol lama tu" bicara William sambil menghampiri Aria yang jelas kelihatan ketakutan.
"Stay back!" Teriaknya. William masih mendekati lalu merampas pistol di tangan Aria."Bagi balik!" Marahnya. William pula hanya meniliti pistol tersebut.
"Glock-19? Hmm..saya kasi yang baru lah. Yang lagi lawa,lagi padu..." tutur william.Tangan dan lutut Aria mengigil dengan sungguh hebat. Yelah..pembunuh paling kejam di rekodkan ada dihadapannya, membelek-belek pistol miliknya.
William berpaling kembali ke arah Aria.
YOU ARE READING
My Golden Sunshine [OG]
ActionAshar Ian Xander,sebaris nama yang digeruni di alam dunia kegelapan tetapi dikagumi di alam dunia pekerjaan. Nurul Auliya Aishah nama diberi. Ashar Ian Xander dan Nurul Auliya Aishah di ibaratkan kucing dan anjing. Tidak pernah sependapat sejak kali...