"Sekarang ni,ada musuh yang cuba untuk hack sistem kita." Terang Ashar.
Kelihatan Brian dan beberapa orang yang bernama Rachel, Corrie,Lee dan Khairul sedang fokus dengan komputer riba masing-masing. Komputer riba mereka semua kelihatan sungguh canggih.
Itulah Kumpulan Hacker THE US D.D's MAFIA yang diketuai oleh Brian,Orang kanan Ashar.
"Tuan muda, everything is settled. Kitorang dah block diorang" lapor Brian. Ashar mengangguk. Kelihatan juga T.F.J sedang duduk dengan kaki yang bersilang.
Dia mengenakan Crop top hitam. Bahunya juga sedikit terdedah. Dia juga mengenakan sarung tangan yang panjang dan seluar hitam yang longgar. Agak seksi tetapi dia adalah seorang athiest. Apa yang dia peduli? Dosa? Pahala? Dia tidak percaya akan hal itu.
Kyle dan William duduk bersebelahan dengan T.F.J. Manakala Arisha duduk bersebelahan dengan abangnya. Kyle sedang mengilap Riflesnya manakala William mengilap pistol barunya. Masing-masing berpakaian hitam. Juga Ashar yang berhoodie hitam menutupi rambut perangnya.
"Who is it?" Soal Ashar dingin. Bengang apabila ada seseorang cuba untuk menjatuhkan dirinya
"Death Crew." Jawab Brian. Ashar mengetapkan rahangnya.
"Death Crew? Kumpulan yang aku dan Kyle bakar Lab diorang bulan lepas?" Soal William. Brian mengangguk.
"Bodoh,Dorang yg buat taik dengan kita dulu." Maki Kyle.
"Kumpulan yang cuba untuk curi senjata kita dulu tu ke?" Soal Arisha untuk kepastian. Ashar mengangguk.
"Shit." Carut Arisha. Ya guys,Arisha si lemah lembut itu mencarut!
"So? Whats your plan now?" Soal Amsyar yang melabuhkan punggungnya bersebelahan dengan Ashar.
"Lets give them a visit. Ziarah menziarahi." Balas Ashar dengan senyuman yang sinis.
"Eh,raya pun belum tau nak ziarah menziarahi ni" sampuk Kyle.
"Bukan lah bengong" balas William.
"Ziarah menziarahi bukan time raya je lah" sampuk Asmyar pula.
"Like before, Brian,J and William. This is your time to Shine" bicara Ashar. Dia mengabaikan perbualan antara tiga jejaka kacak itu.
T.F.J sudah tersengih jahat. Faham akan maksud ketuanya.
"Roger that" balas William sinis.
"Ha! by the way aku nak heret Kyle dalam misi kali ni" bicara T.F.J.
"ikut engko Ler" balas ashar selamba. Nak halang,Kyle pun bukan 24 jam bodoh. Dalam bodoh-bodoh dia licik juga Kyle ni.
"YAHUUU DAPAT PERGI MISII" sorak Kyle gembira. Brian hanya menggeleng.
"Ape pasal kita kena pergi club ni? Nak clubbing ke? Jangan macam-macam,aku ni dah jadi suami orang tau!" Bicara William sambil menggaru kepalanya. Berkerut keningnya melihat kelab malam itu.
"Sebab ni club death Crew. Dorang rajin mabuk dekat sini" jawab Brian.
"Mana J dengan Kyle?" Soal William lagi.
"We are backk!" Jerit T.F.J. kelihatan dia sedang memakai gaun hitam singkat paras peha. Rambutnya juga dilepaskan. Bibirnya juga di colekkan gincu berwarna merah.
"Eh kau ni nak pergi melacur dekat club ni ke apa setan?" Soal William. Brian pula ternganga melihat permakaian T.F.J yang mencolok mata itu. Terasa sukar untuk menelan air liurnya.
YOU ARE READING
My Golden Sunshine [OG]
ActionAshar Ian Xander,sebaris nama yang digeruni di alam dunia kegelapan tetapi dikagumi di alam dunia pekerjaan. Nurul Auliya Aishah nama diberi. Ashar Ian Xander dan Nurul Auliya Aishah di ibaratkan kucing dan anjing. Tidak pernah sependapat sejak kali...