1.6

41.4K 1.8K 785
                                    

Keyifli okumalarr

Oy vermeyi unutmayın

5bin okunma çok yakınnn. Ağlıcam beklediğimden daha hızlı oldu 🤧

***

Miray'dan/ yukarı çıkmadan öncesi

Her şeyi olduğu gibi anlatmıştım. Benim sözlerimden sonra Tayfun bey Efe'ye tokat atmıştı. Onun ardından Demir'de gelip yumruk atmıştı. Sanki onlar çok masummuş gibi Efe'nin yaptığına kızıyorlardı. Hâlbuki hepsi gözümde aynıydı. Aralarında bir fark yoktu. Biri fiziksel yaralar açarken diğerleri kalbimde yaralar açmıştı.

İlk defa sevilebileceğimi, kendimden başka birilerine aileme güvenebileceğimi sanmıştım. Ama sonu hüsrandı işte. Efe yediği tokatla yumruktan sonra Barış ile olduğum bir fotoğraf ve ses kaydı göstermiş bana böyle davranmalarının sebebini söylemişti. Bana resmen köstebek iması yapıyorlardı. Hâlbuki daha dün haberim olmuştu bu rakiplik olayından.

Üstüme atılan bu iftirayı ve zamanında olan şeyleri anlatmıştım. Hiçbiri umurumda değildi. Daha çok hem üstüme suç kalmasını hem de bu olaylarda suçsuz olan anne ve babamın içini rahatlatmak istemiştim. Onlara yapmam gereken herhangi bir açıklama yoktu. Onlar bunu hak etmiyordu.

En sonunda odama çıkmıştım. Aşağıdaki sesler odama geliyordu. Anne ve babam onları azarlıyordu. Herkeste hata vardı. En baştan bana bunları gösterip sorsalardı olaylar buraya kadar gelmezdi.

Bağrış sesleri son bulmadan yatıp uyumak istiyordum. Uyku benim en rahat ve iyi kaçış yöntemimdi. En sonunda güzel şeyler düşünerek uykuya daldım.

....

Sabah çalan telefonumun sesine uyanmıştım. Arayan kişi Eslem'di. Sabahın köründe aramasına laf etsem de beni parka çağırıyordu.

Neden çağırdığını sorunca koşu yapacağımızı söyledi. Allah aşkına sabahın köründe koşmanın ne manası vardı. Söylene söylene hazırlanmıştım. Kendisi spora başladığı için beni de kendisiyle birlikte sürüklüyordu. Eminim iki gün sonra üşendiğinden bırakacaktı.

Hazırlandıktan sonra aşağı inmiştim. Annem salonda oturmuş televizyon izliyordu. Yanına gitmiştim bende izlediği diziye bakmıştım. Neredeyse 5 dakika oturup izlemiştim. Aslında asıl niyetim gideceğimi haber vermekti ama sarmıştı.

Yeniden arayan Eslem'le diziyi izlemeyi bırakmış anneme haber vererek evden çıkmıştım. Birlikte koşarken -koşmaktan çok yürüdük- ona dün olanları anlatmıştım. O da Efe'nin dayak yediğini duyduktan sonra oldukça keyiflenmişti. Kendisi de dün içinden canavar çıkarsa da diğerlerinden daha büyük tepki alması onu oldukça mutlu etmişti.

Ayrıca bana böyle davranmalarının sebebinin Barış olduğunu duyunca tekrar öfkelenmişti. Onlarda dayak istiyor galiba demişti. Sanırım benim ailemdeki hiçbir bireyi adam akıllı sevmeyecekti.

Sonrasında konuyu Barış'a getirmişti. İmaları sürdükçe sürmüştü. Asla pes etmiyordu. Beni utandırmayı iyi biliyordu. En sonunda koşumuz veya yürüyüşümüz son bulmuş bizim eve geçmiştik.

Eslem ile sırayla duşlarımızı almış benim kıyafetlerimden giyinmiştik. Sonra birlikte kahvaltıya oturmuştuk. Eslem herkese dik dik bakıyordu. Ayrıca anne ve babamda sarıbasanları yok sayıp görmezden geliyordu. Benimle oldukça ilgileniyorlardı. Ve durumdan hoşnuttum.

Kahvaltıdan sonra annem, Eslem ve ben mutfağa geçip tatlı yapmıştık. Annem, Eslem'e müsait oldukları biz zaman diliminde ailesi ile yemeğe gelmesi konusunda ısrar etmişti. Eslem'de bu fikri oldukça beğenmiş onaylamıştı.

Sarıbasanlar/abilerimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin