İyi ve keyifli okumalarr
Oy vermeyi ve yorum yapmayı unutmayın.
İstediğiniz gibi kısa ama sık sık bölüm atmaya geldim. Gecenin bir saatinde yazmaya başlıyorum. İnşallah uyuyup kalmam.
Sabahtan geliyorum uyuya kaldım.
***
1 hafta sonraİki gün önce eve gelmiştik. Okulların açılmasına çok az kalması ve daha fazla Şebnem denen o kadınla aynı yerlerde bulunmamak amacıyla dönmüştük. Kadın her seferinde yakamıza yapışıyordu sülük gibi.
Bu 5 günde Trabzon'da güzel şeyler yapmıştım. Yüzmek istediğimi söyleyince denize gitmiştik. Çoğunlukla son günlerimi denizde geçirmiştim. Bir sonraki yaza kadar özlerdim.
Sonrasında Asiye teyze ile vedalaşmıştık. Ona çok alışmış bulunuyordum ve bu veda beni çok üzmüştü. Ayrıca oradaki danayı da bırakmak benim için çok çok zordu.
Neyse Asiye teyzeden sonra babaannemlere gitmiş oradakilerle de bir veda yaşayıp yola çıkmıştık. Eve gelince daha doğrusu başka bir eve gelince şaşırmıştım.
Sonrasında annemlerin erken gelme sebebinin taşınma işlemi olmasıymış. Diğer evde tatsız anılar yaşandığı için yeni bir eve taşınmıştık. Daha doğrusu sürpriz olmuştu. Az çok hoşuma gitmişti. Yeni bir ev yeni bir başlangıç gibi olabilirdi.
Diğer evde hoşuma gitmeyen çok şey vardı sonuçta. Odamda sadece eşyalarım vardı. Hiçbir şeyi yerleştirmemişlerdi. Benim zevkime göre yeni eşyalar alacaklarını söylemişlerdi. Ayrıca annem az çok özel eşyalarımı topladığı için özür dilemişti. Ama sorun değil demiştim. Ki zaten öyleydi, özel olarak sadece anı kutum ve günlüklerim vardı. Zaten onları da ellemediği belliydi. Bir tek günlük tarzı defterim vardı. Onunda son sayfalarını birbirine zımbalıyordum.
Eski evimde okunmaya çalışıldığı için bu yönteme alışmıştım. Ve uzun zamandır yazı yazmıyordum. O defter genellikle çok çıkmaza girip kendimi kötü hissettiğim zamanlarda yazdığım bir defterdi. Tabi ki hep kötü şeyler yoktu. Azıcıkta olsa iyi şeylerde yazmıştım. Arada açar okurdum. Ne kadar salağım diye de kendime kızardım.
Geldiğimiz gün içinde eşya olmayan odada kalamayacağım için misafir odasında kalmıştım. Sonra zevkime göre eşyalar satın almış, yerleştirmiştik. Bugün de Eslem özlemim tutmuştu. Annemde onları yemeğe çağırmamız gerektiğini söylemişti.
Bu yüzden sabahın köründe arayıp uyandırmıştım. Hem yeni evimize geleceklerdi, hem de ailemiz tanışacaktı. Bu beni sebepsiz yere çok heyecanlandırıyordu.
Bir de Barış problemi vardım son konuşmamızdan sonra bir daha konuşmamıştık. Açıkçası ona kızgındım. Bir şeyler kaçıp gittiği için kızgındım. Bana her şeyi anlatsaydı bu kadar ayrı kalmazdık. Ama bir yanımda ona hak veriyordu. Sanırım bende onun yerinde olsam beni kullanıyor mu acaba? Diye düşünürdüm.
Ama şu an enerjimi boş yere düşürmeyecektim. Akşamı düşünüp heyecanlanmaya geri dönebilirdim.
....
Kapının çalmasıyla birlikte tüm ev halkı olarak gelenleri karşıladık. En başta olan Sultan abla ile göz göze gelince dayanamayıp kollarına atıldım. Çok özlemiştim uzun zamandır göremiyordum.
"Sultan ablam çok özlemişim." Dediğimde kollarıyla daha sıkı sardı.
"Bende özlemişim deli kız." Dediğinde kıkırdadık.
Sultan abladan sonra Halit amca ve Gökhan abide içeri girdi. İkisin ide sarılıp hoşladıktan sonra sıra Eslem'e gelmişti. Yeni evin içini gözlüyordu. O da girdikten sonra kapıyı kapattık.