Kapittel 18- Begymringer

599 44 9
                                    

Michaels synsvinkel

Jeg begynner virkelig å bli begymret for meg selv, veldig begymret. Jeg blir nervøs når Scarlett er i nærheten, men jeg vil allikevel ha henne i nærheten. Gir det mening? For jeg meg gir det ikke menig.

Og hva skjer med at jeg hele tiden blir glad når hun er nærheten? Liker jeg henne mer enn som en venn? Vil jeg ha som en nær venn, som en bestevenn? Er det grunn til at jeg blir glad når hun er nærheten? Men hvorfor blir jeg da nervøs når hun er i nærheten? Det gir ikke menig.

Og hva var det Scarlett så? Hvorfor begynte hun gråte? Og hvorfor ville hun ikke fortelle meg det? Stoler hun ikke på meg? I såfall, hvordan skal jeg få henne til å stole på meg?

Jeg går rolig ut døra og lukker den lydløst igjen, før jeg forsetter mot trappa som fører ned.

I det jeg kommer inn på kjøkknet sender Scarlett meg et smil. Og når jeg ser smilet blir jeg varm innvendig, og jeg rimelig sikker på at hjertet mitt hoppet over et slag. Okey, nå begyner jeg virkelig å bli urolig. Jeg liker ikke hva som skjer med meg. Jeg oppfører meg rart. Veldig rart.

----------------------------------------------
Hva er det som skjer med Michael? Hvorfor får han hele tiden hjertebank når Scarlett er i nærheten? Hva er grunnen mon tro? Og hvordan skal han få Scarlett til å stole på han?

MagikerenWhere stories live. Discover now