Kapittel 30- Min bestevenn

669 54 29
                                    

Michaels synsvinkel

Jeg er helt skjokka. Har foreldrene hennes torturet henne, og så var det ingen som fikk vite det? Ikke noe politi, ingen lærere, ingen venner. Absolutt ingen, men hvorfor? Jeg vet ikke, jeg vil ikke spørre heller. Jeg har på følelsen av at det er mer komplisert enn som så.

Jeg legger plutselig merke til en tåre som er på vei ned kinnet til Scarlett. Hun tørker den raskt bort, men flere tårer kommer.

- Scarlett? Er alt i orden? - NEI! Roper hun sint. - Jeg hater livet mitt. Det er så urettferdig. Jeg har ikke gjort noe galt, og likevel ender det sånn som dette. Jeg har ingen, overhode ingen. Alle hater meg. - Scarlett, jeg hater deg ikke. Tro meg, jeg kommer aldri til å hate deg, sier jeg og trekker meg nærmere henne. - Men hvorfor gjorde du alt det mot meg da? - Fordi jeg ikke tenkte, Scarlett. Jeg vet ikke hva som skjedde, jeg var bare så følelseløs. Jeg ville kvitte meg med følsene mine, og jeg lot det gå utover deg. Jeg bare så lei for det, sier jeg og ser henne inn i de tårevåte øyene hennes.

Med et løfter Scarlett armene høyt opp i været. Jeg skjønner at hun vil ha trøst. Jeg løfter henne forsktig bort fra puta og dyna hennes, og opp på fanget mitt. Jeg holder henne bestemt og fast i armene mine, mens jeg samtidig gynger henne rolig fram og tilbake i fanget mitt.

- Scarlett, ingenting av det som har skjedd med deg er din feil. Du har overhode ikke gjort noe galt, jeg lover deg det. Og uansett hva jeg har gjort deg, så kan du tro meg på dette. Jeg angrer så mye, og jeg kommer til å gjøre hva som helst for få deg lykkelig. - I såfall vil jeg at du skal være min bestevenn, snufser Scarlett. Jeg ler litt, jeg kommer til å gjøre alt for denne jenta. Jeg elsker henne.

- Okey, jeg kommer til å være din bestevenn. Og jeg kommer aldri til å skade eller minste deg igjen, tro meg, sier jeg bestemt. Jepp, jeg kommer ikke til å la henne gå. Aldri skal noen gå skade henne. Aldri. Ikke så lenge jeg er her. Og tro meg, jeg kommer til å gjøre alt for den lille engelen min. Det vil si Scarlett. Jenta jeg elsker av hele mitt hjerte.

---------------------------------------------
Det var siste del av Magikeren, men ta det med ro. Det vil komme en oppfølgere, senere.

Tusen takk til dere som har lest, votet og kommentert 😊 Det betyr bare så mye ❤️

MagikerenTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang