SELAM!
LÜTFEN OKURKEN YORUM YAPIN.
SINIR KOYMAK İSTEMİYORUM BU YÜZDEN VOTE ATMAYI UNUTMAYINNN.Kitabın ınstagram ve tiktok hesabını takip edin!!!!
O kirpik hala bende sevgilim...
Korumaların hepsi sokağın ortasında çember oluşturmuştu. Ortalarında duran adam ise hepsine elindeki kutudakileri tek tek dağıtıyordu.
Dağıttığı şeyin ne olduğunu bilmiyordum fakat hepsi göstermeden direk ceplerine koyuyorlardı.
Çemberin ortasındaki adamın gözleri beni bulduğunda elindeki kutuyu rastgele korumalardan birine doğru verdi. Şüpheli ses tonuyla" kimsiniz?" diye sordu.
" İnsan " dememle büyük bir kahkaha attı.
" Ben sizi uzaylı zannetmiştim ya " dedi.
" Tüh bende sizi maymun zannetmiştim fakat insan çıktınız " dedim.
Yan taraftan gelen öksürük sesiyle bakışlarımı oraya doğru çevirdim. Poyraz iki eli cebinde ifadesiz gözlerle bizi izliyordu.
" Çok komiksiniz hanımefendi" diyen adam birkaç adım atarak onun sağ tarafına doğru geçti.
" Bu kız kim" diye sordu yanındaki adama.
Poyraz rahat ses tonuyla " Anka buraya yeni taşındı" dedi.
Adam şaşkın ses tonuyla "sen buraya birinin taşınmasına izin mi verdin?" diye sordu.
Sesimi hafif yükselterek " kimseden izin almadım "dedim.
Adam benim dediğimi umursamadan " yıllardır sahibini aradığımız ev bu kızın mıymış?" dedi.
Poyraz başını olumlu anlamda salladı. Tok sesiyle"babasının evi" dedi.
Benim hakkımda konuşuyorlardı fakat beni umursamıyorlardı.
Adam elini Poyraz'ın omzuna doğru atıp güzel kızmış" dedi.
Poyraz, adamın elini sertçe geri itti. Sesini hafif yükselterek " seni ilgilendirmez güzelliği bulaşma" dedi.
Adam Poyraz'ın dediğini umursamadan yanıma doğru geldi.
Yaklaşık bir seksen boylarındaydı. Sarıya çalan saçları, mavi gözleri vardı.
Yüzü hatları henüz genç olduğunu gösteriyordu. En fazla yirmi yedi yaşında olabilirdi.
Elini uzattı otuz iki diş sırıtarak " Cihan ben " dedi.
Elini tutmayarak soğuk ses tonumla"Anka " dedim.
" Kuş olan Anka mı?" diye sordu.
"Evet" dedim.
Uzattığı elini hızlıca geri çekti. Kafasını Poyraz'a doğru çevirdikten sonra gülümseyerek " burada bizden başka kimse yaşamıyor. O yüzden burada olmanıza şaşırdım?" dedi.
Meraklı ses tonumla " neden kimse yaşamıyor!" diye sordum.
" Köyün hepsi bize ait sadece sizin oturduğunuz evin sahibine ulaşamadığımız için alamamıştık" dedi.
Babama yıllardır kimse ulaşamıyordu. Hayatta olup olmadığını dâhi bilmiyordum.
Babasının ölüp ölmediğini dahi bilmeyen bir kız çocuğu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMARİS
General Fiction" Teninde yandığım ilk kadın sen değilsin" dedi. Ona karşılık" Teninde yandığım ilk adam değilsin " dedim. " Son adam olacağıma yemin edebilirim" dedi. İnlemelerimin arasında" iddialısın " dedim. "İnleme seslerin gördüğüm en güzel melodi " dedi.